خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب چاه‌های شهر اردبیل به شبکه آب شرب

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۳۱۶

نماینده مجری طرح آبرسانی اردبیل از آغاز عملیات اجرایی بخش اول انتقال آب چاه‌های داخل شهر اردبیل به شبکه توزیع آب شرب خبر داد.

به گزارش ایلنا، تورج مهدی زاده عنوان کرد: جهت استفاده حداکثری از منابع آب در دسترس برای شرب مرکز استان اردبیل و با پیگیری شرکت آب منطقه ای اردبیل در ماه های اخیر، مطالعه و انتقال آب چاه‌های داخل شهر اردبیل در سه بخش توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل انجام شد.

وی افزود: پس از تایید شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مراجع ذیربط در داخل استان، عملیاتی اجرایی بخش اول این پروژه آغاز شد.

نماینده مجری طرح آبرسانی اردبیل بیان کرد: مطالعات فنی بخش اول پروژه جمع آوری آب چاه های داخل شهر توسط مهندسین مشاور ذیصلاح با جدیت و حداکثر سرعت و کیفیت، در عرض سه ماه مطالعات به اتمام رسید و اجرای پروژه آغاز شده است و نیمی از لوله و اتصالات مربوطه نیز خریداری شد تا  اقدامات لازم در اسرع وقت به انجام رسد.

مهدی‌زاده تصریح کرد: پیمانکار پروژه عملیات اجرایی جمع آوری آب چاههای داخل شهر اردبیل انتخاب شده است و در پروژه مستقر است و بخش اول که مشتمل بر جمع آوری و انتقال آب ۶ چاه است شروع شد.

وی اظهار امیدواری کرد تامین اعتبارات لازم برای ادامه خرید لوله ها انجام و عملیات با همین سرعت به اتمام برسد و برای کوتاه مدت این منابع آبی مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز