خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی سپاه خبر داد:

اعزام و استقرار یگان‌های نیروی زمینی سپاه در منطقه خداآفرین

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۲۹۹

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اعزام و استقرار یگان‌هایی از نیروی زمینی سپاه به منطقه خاطر نشان کرد: اعزام یگان‌ها از نیروی زمینی سپاه در راستای اهداف و صیانت از منافع ملی و همچنین تامین امنیت و آرامش مردم منطقه خواهد بود.

به گزارش ایلنا از خداآفرین، سردار پاکپور که برای سومین بار در بیست روز گذشته برای رصد و پایش امنیت مرزی در منطقه حضور یافته بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به درگیری‌های اخیر در منطقه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی با هرگونه اشغال و تجاوز مخالف بوده و آن را محکوم می‌کند.

وی افزود: آزادی مناطق اشغالی قره باغ از ابتدا خواسته ما بوده است و از اینکه این اتفاق رخ داده، ما خوشحال هستیم.

سردار پاکپور ادامه داد: از اولین روزهای درگیری اخیر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، قرارگاه عاشورای نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی فعال داشته و تحولات مرزی را رصد کرده و اقدامات و تقویت‌های لازم متناسب با شرایط پیش آمده، انجام شده است.

وی با هشدار به طرف‌های درگیر گفت: هرگونه ناامنی و تهدید در مرزهای ما که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد، با اقدام مقابله‌ای ما مواجه خواهد شد و اساساً امنیت مردم و منافع ملی کشورمان خط قرمز ما است.

وی در ادامه با اشاره به اعزام و استقرار یگان‌هایی از نیروی زمینی سپاه به منطقه خاطرنشان کرد: اعزام یگان‌ها از نیروی زمینی سپاه در راستای اهداف و صیانت از منافع ملی و همچنین تامین امنیت و آرامش مردم منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز