خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

خسارت جزیی به چند روستای شهرستان آوج بر اثر زلزله

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۲۳۷

مدیرعامل هلال احمر استان قزوین گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته تاکنون خسارت جانی‌ ناشی از زلزله نداشتیم ولی چند روستای شهرستان آوج مانند ساریچلو، خنداب و اسدآباد دچار خسارت‌های جزیی شده اند که اغلب شامل تخریب دیوار و حیاط است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، حسن آصفی شامگاه شنبه با اعلام این خبر، افزود: پس از وقوع زلزله‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر در شهرستان آوج، بلافاصله ۶ تیم ارزیاب هلال احمر همراه با تجهیزات تخصصی آوار برداری به منطقه اعزام شدند و همچنان در منطقه حضور دارند.

وی با اشاره به نتایج ارزیابی میدانی، افزود: در روستای منصور تخریب ۲ دیوار، در روستای مشهد شکستگی شیشه‌ها و تخریب دیوار، در روستای چنگوره شکستگی دیوار و قطعی برق و در روستای خنداب شکستگی دیوار گزارش شده است.

این مسئول گفت: خوشبختانه این زلزله خسارت جانی نداشت و همینطور خسارت مالی جدی وارد نشده است.

وی افزود: کلیه پرسنل امداد و نجات استان، اعضای تیم واکنش سریع و تیم آنست استان و شهرستان‌های همجوار از جمله بویین زهرا در آماده باش کامل هستند و جلسه ویدیو کنفرانس با سازمان امداد و نجات و با حضور حوزه معاونت امداد و نجات استان‌های کردستان، همدان و مرکزی در محل Eoc جمعیت هلال احمر استان برگزار شد و طی این جلسه گزارش کامل اقدامات و اطلاعات اقلام موجود در انبارها اعلام گردید.

آصفی افزود: با توجه به اینکه احتمال تناوب زلزله وجود دارد از مردم درخواست داریم ضمن حفظ خونسردی در صورت بروز زلزله، توصیه‌های ایمنی مربوط را رعایت کنند و در محل‌های امن پناه بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز