خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین خبر داد:

2 رقمی شدن آمار فوتی های کرونا در استان قزوین / افزایش شدید آمار فوتی ها در استان

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۱۷۸

استاندار قزوین گفت: آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در سطح استان به شدت در حال افزایش و ۲ رقمی شدن است که در صورت همراهی نکردن مردم، پیام‌های تلخی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازقزوین، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا با اعلام این خبر گفت: همه باید برای ایجاد حساسیت هرچه بیشتر در بین مردم، تلاش کنیم.

وی افزود: مسامحه و تذکر دیگر معنا ندارد و باید با جدیت با اصناف متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند، برخورد شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: تامین سلامت مردم، دغدغه اصلی ما در شرایط فعلی است و با هر شخصی که امنیت جانی مردم و جامعه را به خاطر بیندازد برابر با ضوابط و مقررات برخورد می‌کنیم.

جمالی پور افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی نه در شعار بلکه در مقام عمل باید مورد توجه تمامی اقشار جامعه قرار گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با افرادی که نسبت به رعایت دستورهای بهداشتی سهل‌انگاری ‌کنند با جدیت برخورد می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: آمارها حاکی از پیام‌های نگران کننده است که در صورت همراهی نکردن مردم شاهد حوادث تلخی در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: ظرفیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان محدود است و در صورتی که ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها کم نشود حتما با مشکل مواجه می‌شویم.

جمالی پور اظهار کرد:براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونای استان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی به منظور مقابله با این بیماری باید با ۵۰ درصد کارمندان تا ۱۰ روز آینده فعالیت کنند.

استاندار قزوین از فرمانداران خواست: نظارت‌ها را تا سطح روستاها گسترش دهند و دستگاه‌های اجرایی را بازخواست کنند و در صورت کوتاهی، مدیران ذیربط را برکنار نمایند.

وی تاکید کرد: محدود کردن تجمعات به ویژه مراسم عروسی و ختم و فعالیت کافی‌شاپ‌ها و قهوه‌خانه‌ها و قسمتی از حمل و نقل عمومی و دورکاری افراد دارای بیماری زمینه‌ای از جمله اقداماتی است که از سوی ستاد استانی کرونا انجام می‌شود و باید نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز