خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز خبر داد:

هوشمند سازی پل‌های شیراز /دست‌کم یک پل تا پایان سال هوشمندسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۱۶۹

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز با تأکید بر ضرورت هوشمندسازی پل‌های شهر شیراز، گفت: مطالعات امکان‌سنجی توسعه نرم‌افزار، به‌منظور ارتباط به‌هنگام با تجهیزات هوشمند قابل نصب روی پل انجام شده و تا پایان سال دست کم یک پل برای ثبت ترددهای غیرمجاز وزنی، لرزه‌نگاری و دیگر خدمات هوشمند به حس‌گرهای هوشمند مجهز خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای شهر شیراز، لیلا دودمان در چهل‌وهشتمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی با اشاره به ضرورت بررسی بانک اطلاعات فنی و ارزیابی هوشمند پل‌های شهر شیراز، گفت: رسیدگی به این موضوع به عهده معاونت فنی و عمرانی شهرداری است؛ در همین راستا ضروری است گزارش ماهانه از روند خودکارسازی نرم‌افزاری وضعیت کیفی پل‌های سطح شهر ارائه شود.

وی در توضیح دستور کار دیگر این کمیسیون، به گزارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات درباره پیشرفت پروژه فیبر نوری اشاره کرد و گفت: کارگذاری ۱۴۴ متر داکت در طول مسیر پروژه در دست اقدام است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز در دستور کار سوم این کمیسیون که به گزارش پیشرفت پروژه هوشمندسازی مراکز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی اختصاص یافت، ابراز کرد: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی موظف است ظرف مدت یک هفته پروژه نصب دوربین‌های پلاک‌خوان را به پایان برساند؛ افزون بر این در هفته آینده بازدید اعضای کمیسیون از میدان تره‌بار به همین منظور صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز