خبرگزاری کار ایران

بخشدار دشتابی:

سازماندهی نخبگان از جمله موارد رشد جامعه است

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۱۵۰

بخشدار دشتابی گفت: سازماندهی نخبگان، بومی اندیشیدن و ایجاد ثبات و انسجام درونی از جمله موارد رشد جامعه و تحقق توسعه پایدار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اکبر رحمتی در نشست هم اندیشی نخبگان بخش دشتابی که به منظور معرفی استعداد‌ها و ظرفیت‌های این بخش با حضور معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز قزوین و مدیران و سردبیران این مرکز برگزار شد، با عنوان این مطلب گفت: بومی اندیشیدن، ایجاد ثبات و انسجام درونی، پرهیز از سیاست زدگی، حفظ آرامش و استفاده از ظرفیت‌های گروه‌ها و نهاد‌های مختلف از جمله مواردی است که لازمه رشد جامعه و تحقق توسعه پایدار است.

وی افزود: توسعه یافتگی نتیجه علم و عمل افراد به صورت دسته جمعی است و برای تحقق این موضوع باید هماهنگی کامل بین مسئولان با نخبگان فکری و ابزاری در زمینه‌های مختلف ایجاد شود.

غلامرضا کشاورز معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز قزوین هم در این نشست انعکاس ظرفیت‌ها و استعداد‌های مناطق مختلف استان از جمله اهداف رسانه ملی اعلام و اضافه کرد: ارائه راهکار‌های مناسب برای حل مشکلات، افزایش امید در سطح جامعه و طرح مساله در رسانه به منظور پیگیری مشکلات در سطح توان از جمله رویکرد‌های صدا و سیما است و امیدواریم با حضور در مناطق مختلف انعکاس صدای مردم در رسانه ملی افزایش یابد.

همچنین در ادامه این نشست نخبگان بخش دشتابی در زمینه‌های مختلف از جمله، فرهنگی، هنری، گردشگری و صنایع دستی، ورزشی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی ضمن بیان ظرفیت‌ها و استعداد‌های این بخش در خصوص موانع و مشکلات پیش رو مطالبی بیان کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز