خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان:

30 درصد تولیدات روغن در فروشگاه های استان قزوین توزیع می شود / نظارت روزانه بر بازار عرضه و تولید

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۱۲۱

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان قزوین گفت: سه واحد تولید کننده روغن در استان ۳۰ درصد از تولیدات خود را در فروشگاه‌ها توزیع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی اکبر کبیری با اعلام این خبر گفت: ریشه مشکلات و گرانی‌ها در حوزه مولد‌های تولید در کل کشور است.

 او افزود: در استان هفته‌ای یک بار با مسئولان مربوط جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار می‌شود و باید یکسری مسائل و واقعیت‌ها به مردم گفته تا با همراهی مردم مشکلات حل شود.

کبیری اظهار کرد: هر زمان نظام عرضه و تقاضا همخوانی نداشته باشند نظام تنظیم بازار هیچ معنا و مفهومی ندارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تصریح کرد: بخش عمده مواد اولیه تولید، وارداتی و قیمت ارز، حمل و نقل و تحریم‌ها در این وضعیت دخیل است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان قزوین خاطر نشان کرد: در استان قزوین تولیدات مختلف را که رصد می‌کنیم در سال‌های اخیر به چرخه تولید بازگشته اند.

او افزود: نهاده‌ها در زنجیره مواد پروتئینی اثر گذار هستند و قیمت گذاری برخی کالا‌ها مثل گندم در این زمینه ایجاد انگیزه برای کشت وتولید است.

کبیری اظهار کرد: مشکل ما در کشور تولید و تامین نیست بلکه هزینه تولید کود شیمیایی، ادوات، حامل‌های انرژی و دستمزد مشکل این حوزه است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تاکید کرد: هر روز نظارت می‌کنیم و شاید این نظارت‌ها برای مردم خروجی نداشته باشند بنابراین بازار را عرضه و تقاضا تنظیم می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز