خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد:

ضرورت اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید در زنجان/ 3 شهرستان استان نیازمند توجه جدی

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۹۹۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: با توجه به شرایط انتشار ویروس کرونا، ضروری است محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید در استان زنجان در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، پرویز قزلباش امروز با اعلام این خبر ، اظهار داشت: ستاد مدیریت و مقابله با کرونا باید در خصوص ادامه محدودیت‌ها تصمیم‌گیری کند اما پیشنهاد ما اضافه کردن محدودیت‌ها و ایجاد ممنوعیت‌های جدید با توجه به شرایط است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، با اشاره به قرار گرفتن شهرستان خرم‌‌دره در وضعیت بحرانی، ادامه داد: در حال حاضر سه شهرستان خرم‌‌دره، زنجان و ابهر نیازمند توجه جدی‌تر بوده و در سایر شهرها نیز به این معنا نیست که ویروس وجود نداشته و گردشی ندارد.

این مسئول تماس‌های خانوادگی، برگزاری دورهمی، مراسم‌های عروسی و عزا، حضور در اجتماع و استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی را از دلایل انتشار ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: هر جا تجمع باشد وضعیت ابتلا بیشتر می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان ادامه داد: با توجه به ظرفیت محدود بیمارستانی با افزایش تعداد بیماران کرونا، از تخت‌های سایر خدمات کم شده و به تخت‌‌های بیماران کرونایی اضافه می‌شود.

قزلباش با بیان اینکه در حال حاضر از نقاهتگاه‌ها استفاده می‌شود اما استقبال خوبی از آن وجود ندارد، گفت: اگر وضعیت ادامه‌دار باشد باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی برضرورت جلوگیری از تماس افراد خانواده با یکدیگر در زمان درگیری با این بیماری، بیان داشت: هر چه در داخل خانواده ارتباط بیشتری وجود داشته باشد، شدت بیماری بیشتر افزایش می‌یابد چرا که میزان آلوده شدن با ویروس در شدت علائم موثر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز