خبرگزاری کار ایران

در خیابان سی متری جی رخ داد؛

مهار شعله‌های آتش در انباری ساختمان مسکونی

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۹۹۱

آتش سوزی در پارکینگ ساختمان مسکونی در خیابان سی متری جی با تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش ایلنا، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه ۸۵ بی‌درنگ پس از هماهنگی با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران شب گذشته خود را به محل حادثه در خیابان سی متری جی، خیابان شاه محمدی رساندند.

مهدی پوراحمد، فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه، دراین باره گفت: قسمت انباری در طبقه زیرهمکف یک ساختمان مسکونی دو طبقه که مملو از لوازم خانگی و اثاثیه مستعمل بود، آتش گرفته و زبانه‌های آتش در حال سرایت به طبقات بالایی بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند و همزمان گروه دوم پس از تجهیز به دستگاه‌های تنفسی، مشغول جستجو در ساختمان به منظور نجات محبوس شدگان احتمالی شدند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: خوشبختانه پس از عملیات جستجوی آتش نشانان مشخص شد ساکنان ساختمان مسکونی بدون آسیب دیدگی و پیش از رسیدن نیرو‌های آتش نشانی از ساختمان خارج شده اند.

وی گفت: آتش نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شعله‌های سرکش آتش را مهار و خاموش کردند و با اطمینان از رفع هرگونه خطر با ارائه تذکرات ایمنی به اهالی ساختمان، ماموریت خود را پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز