خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان مطرح کرد:

راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی در دستگاه قضایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۹۸۰

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: سامانه نوبت‌دهی استانی در راستای تکریم مراجعان و جلوگیری از تضییع زمان اشخاص ذی سمت و مرتبط با پرونده قضایی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای دستورالعمل نحوه نوبت‌دهی جهت ارائه خدمات قضایی به مراجعان که شهریور ماه سال جاری از سوی رئیس قوه قضائیه صادر شده است، سامانه نوبت دهی الکترونیک در استان قزوین با فراهم آوردن بستر مناسب راه اندازی شد.

وی اظهار کرد: اشخاص پرونده اجرای احکام مدنی می‌توانند با مراجعه به این سامانه زمان حضور خود را تعیین کرده و در روز مقرر در واحد مربوط حضور یابند.

مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: الکترونیکی شدن نوبت دهی سبب می‌شود تا از ازدحام مراجعان جلوگیری به عمل آمده و ضمن کاهش اطاله دادرسی از اتلاف هزینه و زمان شهروندان جلوگیری شود.

قدرتی افزود: اجرای این طرح از سیاست‌های کلان قوه قضاییه است که به مراجعه‌کنندگان امکان انتخاب وقت از میان زمان‌های اعلام شده را می‌دهد و کاهش ازدحام، آرامش مراجعه‌کنندگان و شفاف ‌شدن عملکرد کارکنان قضایی را در پی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز