خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل بنیاد برکت؛

یک واحد تولیدی پلی اتیلن در شهرستان البرز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۹۴۴

با حضور مدیر عامل بنیاد برکت کارخانه تولید مخازن پلی اتیلن در شهرستان البرز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، با حضور سیدامیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام کارخانه تولید مخازن پلی اتیلن "آبگون پلیمر البرز" افتتاح شد.

این کارخانه با سرمایه گذاری ۱۰۵ میلیارد ریال برای ۱۶۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.

سید امیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: از سوی ستاد اجرایی فرمان امام، موضوع احیای واحد‌های تعطیل، نیمه تعطیل و فعال کردن واحد‌های راکد و افزایش ظرفیت آن‌ها به بنیاد برکت ابلاغ شد و بر همین اساس، در سال جهش تولید، ۱۱۰ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی احیا شدند.

وی افزود: برای احیای واحد‌های متوسط و کوچک، بیش از ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری مردمی به میدان خواهد آمد و با فعال شدن این واحد‌ها و توسعه فعالیت هایشان، هشت هزار شغل ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: در سال‌های گذشته، ۳۶۰ بخش مختلف صنعتی، کشاورزی، صنایع تبدیلی، پتروشیمی و آبزی پروری احیا شدند که منجر به اشتغالزایی نزدیک به ۲۰۰ هزار شغل در کشور شده است.

وی افزود: به میدان آوردن سرمایه‌های مردمی در بنگاه‌های کوچک و متوسط، در مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به صورت ویژه دنبال می‌شود.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: در حوزه مشاغل خرد و روستایی و با احیای ظرفیت‌های مردمی، ۳۵۰۰ میلیارد تومان از سرمایه‌های مردمی احیا شده و در روستا‌ها نیز اشتغالزایی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: امسال ۱۸۰ هزار شغل در حوزه روستایی ایجاد شده و رکورد خوبی در کشور برجای گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز