خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان سمنان مطرح کرد:

کاهش 30 درصدی تصادفات در محورهای استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۹۳۸

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: تعداد کل تصادفات در راه های استان (فوتی، جرحی و خسارتی) در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ تعداد ۳ هزار و ۲۴۲ مورد بوده که نسبت به سال قبل ۳۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ تقی کبیری بیان کرد: با عنایت به اقدامات مطلوب صورت گرفته در ۶ ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش ۲۵ درصدی فوتی های تصادفات در راه های استان بودیم.

وی افزود: میزان فوت شدگان در ۶ ماهه نخست سال ۹۸، تعداد ۱۸۶ مورد بود که در سال جاری با کاهش ۴۶ نفری، این میزان به ۱۴۰ نفر کاهش یافت.

 رئیس پلیس راه استان سمنان اظهار داشت: در بحث تصادفات منجر به جرح نیز در ۶ ماهه نخست سال ۹۸ تعداد ۱۸۲۴ نفر مجروح شدند که این میزان در سال ۹۹ با کاهش ۲۵ درصدی همراه بود‌.

کبیری تصریح کرد: در ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۹، تعداد ۲ هزار و ۱۶۹ مورد تصادف خسارتی در راه های استان به وقوع پیوسته که این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ بالغ بر ۳۲ درصد کاهش داشته است.

وی یادآور شد: عدم توجه به جلو با ۵۲ درصد، بیشترین فراوانی را از نظر علت تصادفات در راه های استان در ۶ ماهه سال ۹۹ به خود اختصاص داده است.

کبیری اضافه کرد: ۳۱ درصد تصادفات در راه های استان در راه های فرعی به وقوع می پیوندد که نیاز است تا توجه بیشتری به این حوزه صورت گیرد.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری  ۶ ساعت‌ پرواز پهبادی در حوزه نظارت ترافیک راه های استان انجام و تعداد ۱۳۰ خودرو اعمال قانون شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز