خبرگزاری کار ایران

زنگ خطر کرونا در پارس‌آباد اردبیل به صدا در آمد/ضرورت جلوگیری از عادی‌سازی شرایط

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۸۰۰

فرماندار شهرستان پارس‌آباد استان اردبیل گفت: سیر شیوع بیماری کرونا در پارس آباد صعودی شده و باید پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم امامی در حاشیه جلسه ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا استان اردبیل که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: وضعیت شهرستان پارس‌آباد در حال حاضر در حالت نارنجی قرار دارد لذا باید نظارت ها و آموزش و همچنین غربالگری ها به صورت مستمر انجام شود.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی برای رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی ادارات و مردم، گفت: لازم است از عادی سازی شرایط و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز خدمات رسانی و ادارات و مطب و داروخانه ها پرهیز شود تا وضعیت این شهرستان به قرمز تبدیل نشود.

فرماندار و رئیس ستاد کرونا شهرستان پارس‌آباد ضمن اشاره به سیر صعودی بیماری در شهرستان،  همچنین بر  لزوم رصد تجمعات و تذکر و برخورد قانونی تاکید کرد.

امامی گفت: همچنان تجمعات بدون رعایت پروتکل های بهداشتی عامل اصلی انتقال و شیوع بیماری است و استفاده از ماسک و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی از راه های مهم پیشگیری از ابتلا به کرونا به‌شمار می آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز