خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل خبر داد:

احداث پارک 4 هکتاری در اردبیل/ اختصاص اعتبار 4 میلیاردی برای آغاز عملیات

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۷۷۱

شهردار اردبیل از احداث پارک میراشرف در زمینی به مساحت 4 هکتار خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید لطف اللهیان درجلسه بازآفرینی شهری اظهار کرد: تملک اراضی برای احداث این پارک توسط شهرداری انجام شده وبااختصاص 4 میلیاردتومان اعتبار عملیاتی اجرایی پارک آغاز خواهدشد.

وی افزود: مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران درسفر به اردبیل تامین بخشی ازاعتبارت پروژه باز آفرینی نظیر پارک میراشرف را برعهده گرفت.

شهردار اردبیل بیان کرد: به‌دنبال سفر قبلی مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اجرای پروژهای بازآفرینی در محلات ایران آباد و عدالت آباد اختصاص یافت که شهرداری فعالیت های عمرانی را دراین مناطق شروع کرده است.

وی گفت: به موازات کمک شرکت بازآفرینی شهری، شهرداری اردبیل نیز یک میلیارد و 800 میلیون تومان در این پروژه ها سرمایه گذاری کرده است.

وی از اجرای طرح های باز آفرینی در محله ملایوسف اردبیل خبر داد و افزود: قرار شد معاون وزیر راه 2 میلیارد تومان به اجرای پروژه های محله ملا یوسف اختصاص دهند.

شهردار اردبیل به بازگشایی محوطه شهید گاه و تملک و آزاد سازی چندین واحد مسکونی وتجاری در این محدوده اشاره کرد و گفت: تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون تومان در این زمینه هزینه کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: قرار است با تامین اعتبار ملی بازگشایی 5 واحد تجاری در محدوده شهید گاه انجام شود.

لطف اللهیان اظهار کرد: معاونین وزیر کشور وراه از پروژه عظیم پل قدس در اردبیل بازدید کردند وقرار شد باتزریق به موقع اعتبارات دولتی فاز نهایی پل قدس اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز