خبرگزاری کار ایران

با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان انجام شد؛

اجرای روکش آسفالت گرم در محور نیشابور- کاشمر

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۷۳۰

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیشابور از اجرای عملیات روکش آسفالت گرم در محور نیشابور-کاشمر با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، مجید مفیدی فر با اشاره به ضعف رویه آسفالت در محور نیشابور به کاشمر گفت: عملیات روکش آسفالت گرم در محور نیشابور به کاشمر به طول ٣ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ٨ میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری رسید که ترافیک بین شهری نیشابور به کاشمر، نیشابور به شهر عشق آباد و برخورداری ٢۵ روستا واقع در این مسیر را از نعمت راه ارتباطی مناسب بهره‌مند کرده است.       

وی افزود: عملیات فوق ابتدا با استفاده از ١١٢ تن آسفالت سرد روکش حفاظتی اجرا و سپس روکش آسفالت گرم در ٣ کیلومتر از این محور که بیش‌ترین خرابی را در رویه آسفالتی داشته اجرا شده است.

مفیدی فر اظهار داشت: محور فوق ٧۵ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان نیشابور قرار دارد که از این میان پنج کیلومتر در سنوات گذشته روکش آسفالت گرم اجرا شده است و هم اکنون نیز ٣ کیلومتر دیگر از این محور با آسفالت گرم پوشش داده شد. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیشابور گفت: با توجه به ضعف لایه آسفالتی در ٢۵ کیلومتر دیگر از این محور انتظار داریم مجموعه ارشد استان و شهرستان در تخصیص به موقع اعتبارات همکاری بیشتری داشته باشند تا با تلاش بی وقفه راهداران این دلیر مردان عرصه سختی در جهت ارتقا سطح کیفیت راه‌ها گام های مؤثرتری برداشته و شاهد کاهش چشمگیر سوانح جاده ای در این محور  باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز