خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار خانه هلال آبپخش در استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۷۲۷

رئیس شورای شهر آبپخش گفت: مراسم افتتاح و شروع به کار خانه هلال آبپخش فردا انجام می شود.

مصطفی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خانه هلال با هدف توانمند سازی جامعه و گسترش آموزش های امدادی برای مقابله با حوادث و تشکیل تیم های واکنش سریع شهری و روستایی  راه اندازی می شود. 

رئیس شورای شهر آبپخش با اشاره به اینکه تمام فعالیت های خانه هلال ، داوطلب محور و بر اساس ظرفیت‌های انسانی موجود در شهر و روستا انجام می‌گیرد افزود: اعضای مستقر در خانه هلال سفیران هلال احمر در سراسر کشور هستند و خانه‌های هلال به شکل کاملاً مردمی و با محوریت داوطلبانه اداره می‌شوند.

رئیس شورای شهر آبپخش تصریح کرد: اعضای این خانه‌های هلال از میان مردم و افراد آموزش دیده هستند و برای تحقق هدف مهم و حیاتی هلال احمر که آموزش در تمام سطوح است احداث می‌شود.

رئیس شورای شهر آبپخش اضافه کرد: با جذب و ساماندهی علاقمندان آموزش دیده را برای مواقع بحرانی آماده می‌کنیم.

رضایی در خصوص مزیت راه اندازی خانه هلال ابراز داشت: یکی از مزیت های برپایی این  خانه ها  به نوعی از اهداف آن تلقی می شود کاهش تلفات و خسارات در هنگام حوادث است چرا که اعضا در این خانه‌ها آموزش‌های لازم جهت امدادرسانی را کسب می‌کنند.

رئیس شورای شهر آبپخش ادامه داد خانه هلال زمینه هم افزایی در حوزه اجتماعی و محرومیت زدایی را فراهم می کند.

رئیس شورای شهر آبپخش اظهار داشت:  با پیگیرهایی که در سطح استان از جمله مدیر کل جمعیت هلال احمر استان غلامرضا  حاجیانی و دیگر مسئولان شهرستان انجام گرفت قرار هست فردا شنبه در سالن اجتماعات شورا در جوار شهدای گمنام، با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، خانه هلال آب پخش وابسته به اداره هلال احمر استان  با حضور نماینده مردم شریف دشتستان ابراهیم رضایی و همچنین مدیر کل جمعیت هلال احمر استان غلامرضا حاجیانی و دیگر مسئولان شهرستان و بخش آبپخش  افتتاح و شروع به کار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز