خبرگزاری کار ایران

در نشست مقابله با کرونا تصمیم گیری شد؛

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/ آمارها نگران‌کننده است/ ابتلا به کرونا خانوادگی شده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۶۰۸

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی تا ۱۰ آبان در استان خبر داد و گفت: آمارها نگران‌کننده است و ابتلا به کرونا در استان خانوادگی شده است.

به گزارش ایلنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا، از تعطیلی تجمعات در شهر‌های استان تا ۱۰ آبان ماه خبر داد.

کلانتری افزود: ظرفیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان محدود است و در صورتی که ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها کم نشود حتما با مشکل مواجه می‌شویم.

وی اضافه کرد: ابتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خانوادگی شده است که باید مراقبت‌ها و رعایت دستورالعمل‌ها بیش از پیش افزایش یابد.

کلانتری با بیان اینکه آمار‌ها حاکی از پیام‌های‌نگران‌کننده است که در صورت همراهی‌نکردن مردم شاهد حوادث تلخی در سطح استان خواهیم بود، ادامه داد: آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به شدت در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: آرامستان‌های استان برای پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شوند، همه مساجد استان از هرگونه تجمع تا ۱۰ آبان ماه خودداری کنند، مراسم تشییع جنازه در استان برگزار نشود و همچنین از برگزاری مراسم ختم پرهیز شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرداری‌ها به خصوص در شهرستان بویراحمد و مارگون بنر‌ها و پارچه نوشته‌هایی را که برای برگزاری مراسم عزا نصب می‌شود را جمع آوری کنند.

کلانتری بیان کرد: فعالیت‌ها و کلاس‌های آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها از طریق فضای مجازی برگزار شوند و مدارس باز باشند، اما تنها مدیر و معاون مدرسه حضور پیدا کنند و با حداقل حضور معلمان باشد.

وی اضافه کرد: تجمعات در شهر‌های استان تا ۱۰ آبان ماه تعطیل شوند و همچنین از برگزاری عروسی پرهیز شود و هیچ تجمع فرهنگی، آموزشی، هنری، ورزشی، اقتصادی و اجتماعی و در زمینه‌های مختلف در سطح استان برای پیشگیری از شیوع کرونا برگزار نشود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تعداد تیم‌های نظارتی که کنترل و بازرسی از وضعیت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح استان را بر عهده دارند بیشتر شوند و اماکن و صنوفی که پرخطر هستند شناسایی و طبق قانون با آنها برخورد شود.

وی ادامه داد: دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارت استان ملزم به تامین تجهیزات حفاظتی و بهداشتی برای کارکنان و مجموعه تحت پوشش خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز