خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه:

گوش مردم از حرف پر است/ مردم با چشم خود خدمت ببینند به مسئولان اعتماد خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۵۲۵

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه گوش مردم از حرف پر است و در حال حاضر فقط کار و عمل می‌خواهند، گفت: پروژهای عمرانی شهری با قوت در کرمانشاه اجرا می‌شود؛ لذا نمی‌توانیم شهر را فدای منافع عده‌ای کنیم که با امضا طومار مانع اجرای پیاده‌راه خیابان مدرس و پروژه های دیگر شهرداری شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سعید طلوعی در کنفرانس خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در مدت یک سال و نیمی که به عنوان شهردار کرمانشاه خدمت کردم، تلاش داشتم که کمتر حرف زده و بیشتر عمل کنم، چرا که گوش مردم از حرف پر است و در حال حاضر فقط کار و عمل می خواهند.

وی افزود: متاسفانه عده ای دور می نشینند و فقط حرف می زنند و کاری نمی کنند اعتماد مردم را کم کرده اند و حال باید خیلی کار و تلاش کنیم تا دوباره این اعتماد برگردد.

طلوعی تصریح کرد: یکی از اقدامات شهرداری کرمانشاه هم سطح سازی مبلمان شهری در مناطق جنوبی و شمالی شهر کرمانشاه بوده که می شود به طور مثال در محله آقاجان که از مناطق فقیر نشین کرمانشاه است اشاره کرد: زمانی که برای آسفالت محله مراجعه کردیم مردم برخورد قهری داشتند، اما وقتی دیدند کار آسفالت محله با تمام سختی ها و بصورت دستی در حال انجام است خودشان پای کار آمدند و کمک کردند و به خاطر همین اقدام کوچک که حداقل حق آنهاست، چقدر قدردانی کردند.

شهردار کرمانشاه تاکید کرد: خادم مردم بودن به حرف زدن و شعرخواندن نیست و باید در عمل ثابت کرد و نشان دادکه خادم واقعی مردم هستیم و تمام تلاشمان را برای رفاه آنها به کار می گیریم.

وی افزود: مردم خدمت ببینند خودشان به مسولین اعتماد می کنند و نیازی به حرف زدن نیست! همین که دروغ نگوییم و با مردم صادق باشیم و برای رفاه آنها کار کرده و بدعهدی نکنیم مردم هم به ما اعتماد کرده و هم قدردان خدمات مسئولان خواهند بود.

طلوعی با اشاره به فشارهای تحریم و کرونا گفت: متاسفانه برخی کرونا را بهانه ای برای کار نکردن کرده اند و بسیاری کارها و برنامه ها را به همین خاطر تعطیل کرده اند، اما در شهر کرمانشاه علی رغم این شرایط و با وجود فشارهای سخت تحریم، کارها و پروژه ها در کلانشهر کرمانشاه ادامه دارد و شهر فعال است.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه نهضت خوبی در زمینه آسفالت شهر صورت گرفته اظهار کرد: در مدت 18 ماه گذشته 230 هزار تن آسفاالت در سطح معابر و خیابان های شهر ریخته شده که کار بزرگی است.

وی افزود: اولویت آسفالت در معابر حاشیه نشین شهر کرمانشاه است و اگر سری به محلات حاشیه شهر بزنید متوجه تفاوت اوضاع این محلات نسبت به سالهای گذشته خواهید شد. وی تصریح کرد: تدوین سند چشم انداز توسعه کرمانشاه با همین روند پیش برویم تا 4 سال دیگر کار زمین مانده در شهر کرمانشاه نخواهیم داشت.

طلوعی در ادامه از الکترونیکی کردن اسناد و پرونده های شهرداری خبر داد وافزود: انجام این کار که هم اکنون در حال انجام است مفسده را در شهرداری پایین آورده و شهرداری را به سمت شیشه‌ای شدن پیش می برد و موجب تسریع در امورات مردم و شهر و شهرداری خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به موانع بسیار در راستای اجرای هر پروژه ای در کرمانشاه گفت: متاسفانه به محض اینکه می خواهیم پروژه ای را شروع کنیم، سنگ اندازی ها شروع می شود و آدم می ماند که سنگ های مسیر را جمع کند یا کارهای پروژه را پیش ببرد.

شهردار کرمانشاه در خاتمه به مقاومت های صورت گرفته در راستای اجرای پیاده راه پارکینگ شهرداری اشاره کرد وافزود: ابتدای برخی با این طرح بدون اینکه شناختی نسبت به آن داشته باشند مخالفت کردند، اما وقتی نتیجه کار را دیدند که باعث رونق کسب و کار در این محدوده هم شده، همان ها که مخالف بودند استقبال کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز