خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار سمنان خبر داد:

ساخت ۲۴۸ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شرق استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۴۸۱

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: در مجموع در حوزه اداره کل راه و شهرسازی شرق استان عملیات ساخت ۲۴۸ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، منوچهر فخری روز پنجشنبه در حاشیه آیین ویدئو کنفرانسی طرح اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهوری در سالن کوثر استانداری افزود: مسکن یکی از الزام‌ها برای زندگی مردم و زمینه ساز آرامش در جامعه است.

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: در طرح اقدام ملی‌مسکن تنها وزارت راه و شهرسازی متولی تامین مسکن نیست و بسیاری از سازمان‌ها و دستگاه های اجرایی از جمله بنیاد مسکن، بانک مسکن و دیگر بانک های عامل هم مسئولیت دارند.

فخری خاطر نشان کرد: در حوزه اداره کل راه و شهرسازی مرکز و غرب استان سمنان عملیات اجرایی ۲۴۹ واحد مسکونی با پرداخت وجه و واگذاری زمین آغاز شد و همچنین مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در شهرستان شاهرود عملیات اجرایی ۹۶ واحد مسکونی آغاز شد و ۲۴ واحد مسکونی دیگر در این شهرستان در مرحله سفت کاری قرار دارد.

فخری با بیان اینکه در شهرستان دامغان قرارداد ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی در ۳۸ قطعه با سه تن از پیمانکاران منعقد شده است، افزود: بنیاد مسکن استان بر حُسن اجرای این طرح نظارت خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: در کمیسیون ماده پنج مجوز تغییر کاربری برای ساخت واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن داده شد تا اراضی مدنظر با قیمت مناسب تر در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

فخری گفت: هیچ محدودیتی در واگذاری زمین برای ساخت مسکن در طرح اقدام ملی نداریم و شهرداری و دستگاه های اجرایی استان برای خانه‌دار شدن اقشار مردم پای کار هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطر نشان کرد: تقاضای مردم در استان سمنان برای مشارکت در خانه دار شدن در طرح اقدام ملی مسکن کم است اما با این وجود در تمامی شهرستان ها، زیرساخت برای اجرای این طرح مهم فراهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز