خبرگزاری کار ایران

معاون شهرداری کرمانشاه خبر داد:

افتتاح اولین پارک بانوان شهر کرمانشاه تا ابتدای سال

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۴۵۸

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: اولین پارک بانوان شهر کرمانشاه ابتدای سال ۱۴۰۰ در کنار بیمارستان حضرت معصومه(ع) افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مژگان صفدرین در حین بازدید از این پارک بیان داشت: با توجه به نبود پارک بانوان در شهر کرمانشاه از سال ۹۱ قرار بر این شد تا پارکی با نام بانوان در سطح کرمانشاه ایجاد شود که هر بار این طرح با مشکلاتی مواجه می شد.

وی گفت: در سال جاری با تلاش‌های شهردار کرمانشاه قرار شد تا بالاخره پارک بانوان کرمانشاه احداث شود که برای این طرح مساحتی در حدود ۷ هزار مترمربع در سه راه مسکن و کنار بیمارستان حضرت معصومه(ع) در نظر گرفته شد.

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تاکید داشت: مهمترین اولویت پارک بانوان ایجاد امنیت روحی و روانی برای بانوان شهر است که این حس امنیت برای بانوان با انجام ورزش و سپری کردن اوقات فراغت در پارک حاصل می‌شود.

وی افزود: در این پارک فضایی ابتدایی مهیا شده که در ابتدای پارک ورودی به عنوان انتظامات و بعد از آن رختکن و سرویس بهداشتی قرار گرفته است و همچنین اتاق هایی برای سلامت و مشاوره نیز در نظر گرفته شده و سعی شده بانوان با خیال راحت و با ست های ورزشی به ورزش و پیاده روی بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز