خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:

42 مورد بستری جدید مبتلا به کرونا در اردبیل/ 300 نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۴۵۵

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 42 نفر مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهرام حبیب‌زاده در تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته 42 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی از ترخیص 33 نفر با بهبودی نسبی خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرهای اردبیل و مشگین‌شهر در وضعیت قرمز، شهرهای پارس آباد، خلخال و نیر در وضعیت نارنجی و شهرهای گرمی، بیله سوار، اصلاندوز، نمین، کوثر و سرعین در وضعیت زرد قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه تعداد موارد بستری ناشی از بیماری کرونا در استان رو به افزایش است، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 300 نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

حبیب‌زاده ادامه داد: در حال حاضر 62 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 2 نفر فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا از مراکز درمانی استان گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در تشریح آمار کلی کرونا در استان از زمان شروع تاکنون عنوان کرد: 8 هزار و 666 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از زمان شیون این بیماری تاکنون بستری شده اند که از این تعداد متاسفانه 705 نفر فوت کرده و 7 هزار و 575 نفر بهبود یافته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز