خبرگزاری کار ایران

سرمایه گذار پروژه تله کابین کرمانشاه؛

افتتاح تله کابین کرمانشاه درسال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۴۵۳

مدیر و سرمایه گذار پروژه تله کابین کرمانشاه گفت: تله کابین کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ افتتاح می شود.

به گزارش  خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ؛ هادی کرمی مدیر و سرمایه گذار پروژه تله کابین کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: پروژه تله کابین طاقبستان در حال حاضر به کار خود ادامه می دهد و با تمام تجهیزات مشغول فعالیت هستیم.

وی گفت: با تلاش های صورت گرفته مشغول ایجاد ایستگاه‌های تله کابین هستیم، به طوری که تصمیم بر این شد تا ظرف هفته های آینده ایستگاه های بالایی نیز تجهیز شوند.

کرمی تاکید داشت: در ادامه نصب دکل ها، دکل های محدوده پارک کوهستان برای اجرای نصب فراهم شده است و دو دکل در داخل ایستگاه سایت نیز احداث خواهد شد.

وی افزود: حفاری ها برای ایستگاه اول تله کابین شروع شده و فضاهای جانبی از قبیل؛ تفریحی، فرهنگی و گردشگری در ایستگاه یک ایجاد می شود. وی تصریح کرد: در بالا دست کوه طاقبستان و در مجاورت دشت کاهو نیز امکاناتی نظیر اقامتگاه کوهنوردی، رستوران، کافی شاپ و امکانات رفاهی هم ایجاد خواهد شد.

وی تاکید داشت: به رغم تمام مشکلات اقتصادی سعی ما بر این است تا با شرایط مطلوب این طرح را پیش ببریم و زمان نهایی تکمیل طرح نیز سال ۱۴۰۲ خواهد بود و همچنین اعتبار صورت گرفته برای کل پروژه حدود ۲۴۰ میلیارد تومان بوده و در حال حاضر پروژه ۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کرمی در خاتمه اظهار کرد: تمام مراحل قانونی ساخت تله کابین طی شده و با ساخت تله کابین در جهت پیشرفت و رونق شهر کرمانشاه پیش خواهیم رفت و امیدواریم در زمانبندی مشخص این طرح به اتمام برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز