خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد؛

ضریب امنیتی بالای کشور در سایه تلاش پلیس اخلاق مدار محقق شده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۴۳۵

فرماندار رشت با اشاره به ضریب امنیتی بالای کشور در مقایسه با سایر کشورها بر اساس شاخص های بین المللی، گفت: تفاوت پلیس ما با سایر کشورها در این است که تامین امنیت در کشور ما، باید بر محور اخلاق مداری باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت با حضور در مقر فرماندهی انتظامی این شهرستان از فرماندهان انتظامی شهرستان رشت تجلیل کرد.

فرماندار رشت در آیین تجلیل از فرماندهان انتظامی شهرستان رشت با بیان ایکه در هر کشوری امنیت و آرامش مهمترین اولویت آن کشور محسوب می شود، گفت: در همین راستا کشورها برای حفظ امنیت و آرامش خود، هزینه های کلانی را انجام می دهند.

 فتح اللهی با تاکید بر اینکه تفاوت ما با سایر کشور ها این است که حکومت ما بر مبنای ایدئولوژی اسلامی بنا شده است که در راس آن ولی فقیه عادل و جامع الشرایط قرار دارد، افزود: بر مبنای همین ایدئولوژی،  تامین و حفظ امنیت باید توام با اخلاق مداری باشد.

رئیس شورای تامین شهرستان رشت با بیان اینکه ضریب امنیتی کشور ما در قیاس با سایر کشورها بر اساس بسیاری از شاخص های امنیتی در وضعیت بالاتری قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این آرامش زحمات و مجاهدت های زیادی از سوی جان برکفان نیروی انتظامی انجام می شود که باید قدردان تلاش های این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس مردم ما با دیدن لباس سبز نیروی انتظامی، احساس امنیت و آرامش می کنند و حضور پلیس به آنان اطمینان خاطر می دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز