خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل:

توسعه متوازن شهری با همکاری عموم دستگاه‌ها و مشارکت مردم محقق می شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۴۱۶

شهردار اردبیل به همراه معاون عمرانی وزیر کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی با هدف توسعه متوازن شهر از مناطق کم برخوردار اردبیل دیدار کردند.

حمید لطف اللهیان در حاشیه بازدید از محله درویش آباد که با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد در  گفتگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: با هدف توسعه متوازن شهر و قرار گرفتن این محلات در توزیع متوازن منابع مالی ملی و منابع شهرداری این محلات مورد بازدید قرار گرفت.

وی از طرح ریزی برای پروژه های جدید طی این بازدید خبر داد و گفت: توسعه ورزش های محلات، بهسازی معابر و عبور و مرور شهری جزو مسائل مد نظر نمایندگان شورای شهر و شهرداری اردبیل و مطالبات مردم این مناطق بود که طی این بازدید معاون عمرانی وزیر کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی از نزدیک در جریان این مسائل قرار گرفتند. 

شهردار اردبیل از تسریع روند پروژه های در حال اجرای شهرداری در این محلات اظهار امیدواری کرد و افزود: با فراهم شدن پروژه های مد نظر در این محلات سطح رفاه مردم ساکن در این مناطق ارتقا خواهد یافت.

لطف اللهیان ادامه داد: تمام تلاش شهرداری اردبیل بر این است که توسعه شهری به صورت متوازن صورت گیرد و ارائه خدمات و رسیدگی به محلات اردبیل به صورت یکسان باشد که این مهم با همکاری تمامی دستگاه ها و مشارکت عمومی مردم امکانپذیر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز