خبرگزاری کار ایران

اخذ مجوز کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۴۱۰

دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با بهره گیری از توان افراد متخصص و کار آمد به عنوان دانشگاهی پویا، کار آفرین و اشتغال زا، موفق به اخذ مجوز فعالیت کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، رضا نقدی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان ضمن معرفی کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به ارائه قابلیت های این استان از نظر دارا بودن فضای مناسب و پتانسیل های بالقوه آموزشی و پژوهشی اظهار داشت:  این کانون برای حمایت از محققان، نوآوران، پژوهشگران و دانشجویان علاقه‌مند و با هدف فراهم کردن بستری مناسب برای اجرایی کردن ایده‌های نوآورانه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای ایجاد شده است.
 
نقدی خاطرنشان کرد: در این کانون فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی دانشجویان مرکز به صورت گروهی و یا انفرادی که منجر به نوآوری و کسب و کار می‌شود، از حمایت‌های دانشگاه برخوردار خواهند بود.
 
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اظهار کرد: کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری آغاز راهی برای ورود به مرکز رشد بوده که متقاضی، ضمن تثبیت ایده، اطلاعات کافی در خصوص چگونگی ثبت شرکت و پذیرش در مرکز رشد را نیز کسب می‌کند.
 
 محسن جهانشاهی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای گفت :  رویکرد جدید این دانشگاه با توجه به سند راهبردی حوزه های پژوهش و فناوری را مبنای پیشرفت دانشگاه قرار داده ایم .
 
وی  با اشاره به وجود 5400 شرکت دانش بنیان در کشور گفت : باید در حوزه نوآوری و خلاقیت پیشرفت داشته باشیم .
 
جهانشاهی با بیان این که 40 تا 50 درصد بدنه شرکت های دانش بنیان را دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای تشکیل می دهند ، خواستار حمایت ویژه خیرین در این کانون ها شد .
 
سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای از وجود بیش از 1000 اختراع در دانشگاه فنی و حرفه ای خبر داد و بر تشکیل هسته ها بر اساس قابلیت ها و مزیت های استان تاکید کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز