خبرگزاری کار ایران

تشکیل ۱۵۸ پرونده برای تولیدکنندگان غیر مجاز ماسک و مواد ضدعفونی در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۳۷۲

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: در هفت ماه سال جاری یکهزار و ۲۶۰ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی عرضه کننده ماسک انجام شده و برای واحدهای متخلف ۱۵۸ فقره پرونده تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،یوسف پایدار  در جمع خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات نظارتی بر تولید و توزیع ماسک در هفت ماهه سال جاری، گفت: برای واحدهای متخلف ۸۲ میلیارد ریال جریمه تعیین شده و به مراجع رسیدگی کننده معرفی شده اند .

وی همچنین از کشف انواع مواد ضد عفونی کننده خبر داد و گفت: در جریان نظارت و بازرسی های انجام شده ۴۹۲ لیتر و ۳۱۳ بطری محلول ضد عفونی کننده و ۲۴ هزار و ۶۴۸ عدد پد ضد عفونی کننده کشف شد .

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر تداوم گشت های مشترک نظارتی با سایر دستگاه های متولی تأکید کرد و افزود: تعداد ۵۸۱ هزار و ۷۰۱عدد انواع ماسک به علت تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کشف شد.

وی اعلام کرد: در سال جاری همچنین یکهزار و ۸۷۰ لیتر الکل سفید و یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۳۱۰ عدد دستکش لاتکس در این استان کشف و ضبط شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز