خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

کرونا نباید باعث تعطیلی مراکز ماده 16 شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۳۶۲

شهردار تبریز گفت: کرونا نباید باعث تعطیلی مراکز نگهداری از معتادان متجاهر شود، چرا که این کار برای شهرداری هزینه‌بر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،ایرج شهین باهر در دیدار با فرماندهی انتظامی استان، ضمن تبریک هفته ناجا، بر آمادگی شهرداری برای همکاری در خصوص ساماندهی مرکز معتادان متجاهر موسوم به مرکز ماده ۱۶ تاکید کرد.

وی اظهار کرد: شهرداری تبریز هزینه نگهداری معتادان متجاهر را در مراکز ماده ۱۶ پرداخت کرده و آماده بهره‌گیری از تولیدات این افراد در کارگاه‌های شهرداری است.

سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای تعامل بهتر نیروی انتظامی و دستگاه‌های خدمات رسان دانست و گفت: تعطیلی مراکز نگهداری معتادان متجاهر، موجب تردد افراد معتاد در سطح شهر و افزایش جرائم می‌شود و این مساله در شورای تأمین استان نیز مطرح است.

در این دیدار که تعدادی از مدیران شهرداری و فرماندهان انتظامی استان نیز حضور داشتند، دو طرف به بررسی راهکارهای همکاری مشترک در موضوعات خدماتی پرداختند و موانع مطرح در این زمینه را بررسی کردند.

در پایان این دیدار شهردار تبریز با اهدای لوح سپاس، از تلاش‌ پرسنل نیروی انتظامی استان قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز