خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز؛

فوتی‌های کرونایی در قبور دو طبقه دفن می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۳۵۹

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: دفن متوفیان کرونایی در تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی اداره بهداشت و نیروی انتظامی، متوفیان کرونایی در قبور دو طبقه‌ به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، فرخ جلالی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که آمار متوفیان کرونایی از فوتی های معمولی سبقت گرفته است، اظهار کرد: فوتی‌های کرونایی در قبور دو طبقه وادی رحمت دفن می‌شوند.

وی با بیان این‌که در شهرستان‌های دیگر دفن متوفیان کرونایی در یک مکان و بلوک انجام می‌شود، اضافه کرد: در تبریز نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی اداره بهداشت و نیروی انتظامی، متوفیان کرونایی در قبور دو طبقه‌ به خاک سپرده می‌شوند.

وی افزود: زمان دفن فوتی‌های کرونایی از ساعت ۱۳:۳۰ به بعد بوده و ما از مردم خواستاریم که در زمان دفن و به ویژه دفن متوفیان کرونایی در محل حضور نداشته باشند؛ البته مطمئن باشند که در دفن متوفیان، همه مسائل شرعی اعم از غسل، اقامه نماز، کفن و دفن با نظارت ناظران نماینده ولی فقیه در استان رعایت می‌شود.

وی با اشاره به این‌که شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت خودداری کنند، گفت: در حین خاکسپاری حضور بیش از ۱۰ نفر از خانواده متوفیان کرونایی و عادی مجاز نبوده و اعضای حاضر نیز باید از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را به طور کامل رعایت کنند.

جلالی با بیان این‌که عملیات کف سازی بلوک ۶۵ به اتمام رسیده است، گفت: در سال جاری عملیات ساماندهی و کف سازی هفت بلوک را آغاز کرده‌ایم که تا پایان ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: با اتمام کف سازی بلوک ۶۵، ساماندهی و کف سازی بلوک ۹۵ نیز به زودی آغاز می‌شود؛ همچنین آسفالت مسیر مقابل بلوک های ۱۳ و ۱۲ نیز از هفته آینده شروع می‌شود.

جلالی همچنین از کلنگ زنی فاضلاب وادی رحمت تا ۱۵ روز آینده خبر داد و گفت: هم اکنون عملیات سیپتیک، ازن زنی و کلرزنی فاضلاب وادی رحمت در حال انجام بوده و از حدود دو هفته دیگر، با حمایت شهردار، دادستان محترم تبریز و همکاری اداره آب و فاضلاب و شهرداری منطقه ۷ این عملیات اجرا می‌شود.

 وی اعلام کرد: مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت به اتمام رسیده و ما منتظر ابلاغ بنیاد شهید هستیم تا کار کف سازی و نگهداری را بر عهده بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز