خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار کاشان خبر داد؛

تحقق 25 درصد از تعهد اشتغال شهرستان کاشان/دستگاه های کم کار در ایجاد اشتغال معرفی می شوند

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۳۴۱

معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: تعهد ایجاد اشتغال شهرستان کاشان در سال ۹۹ ، چهار هزار و۶۹۷ نفر بوده که تا پایان شهریور ماه ۲۵ درصد آن محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، مسعود خاندایی با درخواست از ادارات دولتی مبنی بر ورود وثبت سریع تر تعداد اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد اشتغال زایی کشور به منظور ارائه آمار دقیق تر یادآور شد:با ارزیابی آمار واطلاعات ثبت شده توسط۲۰ نهاد ایجاد اشتغال در شهرستان، یکهزار و۱۵۸ نفر در شش ماهه نخست سال جذب بازار کار شده اند.

وی تصریح کرد: در شرایط  کنونی و بروز مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها و همچنین شیوع ویروس کرونا در کشور خوشبختانه نرخ بیکاری در شهرستان کاشان زیر ده درصد است و معاونت برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری کاشان  با همکاری سایر دستگاه  وفراهم آوردن امکانات سرمایه گذاری و نیز  بر گزاری مستمر جلسات رفع موانع تولید بر کاهش  هرچه بیشتر آمار بیکاران مصمم است.

معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری کاشان تاکید کرد: مهمترین ملاک ارزیابی دستگاه های دولتی مبنی بر حسن انجام تعهد خود در ارتباط با ایجاد اشتغال ثبت آمار واطلاعات در سامانه رصد است و بر این اساس ادارات فرهنگ وارشاد، ورزش وجوانان و دامپزشکی به ترتیب اول تا سوم و سازمان بسیج سازندگی در جایگاه آخر از منظر ایجاد اشتغال میان دستگاه های اجرایی هستند.

مسعود خاندایی یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال به تمامی دستگاه اجرایی شهرستان کاشان ابلاغ شده تعامل بهتری جهت بهبود فضای کسب وکار، صدور مجوزهای منجر به اشتغال، جذب سرمایه گذاری و سهولت ایجاد بنگاه های زود بازده فراهم کنند و اگر در این حوزه به تکالیف قانونی خود برای تحقق این خواسته عمل نکنند توسط  فرمانداری واز طریق رسانه ها به عنوان دستگاه کم کار به مردم معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز