خبرگزاری کار ایران

صدقیان خبرداد؛

آغاز توزیع مرغ منجمد 14هزار تومانی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۳۳۸

مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی از توزیع 800 تن مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، کریم صدیقیان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام استان طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، برای تعادل بخشی به قیمت مرغ، روزانه این میزان گوشت مرغ منجمد را از طریق شبکه‌های توزیعی ستاد تنظیم بازار با اولویت فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های تعاونی روستایی و فروشگاه‌های تعاونی مصرف توزیع می‌کند.

وی افزود: اگر چه در سردخانه‌ها و انبارهای این شرکت گوشت مرغ به اندازه کافی وجود دارد، اما در این مرحله توزیع 800 تن مرغ منجمد در استان شروع شده و در صورت استقبال مردم، در مراحل بعدی مقدار بیشتری توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت مرغ در چند هفته اخیر، اداره کل پشتیبانی امور دام استان با هماهنگی و همکاری سازمان‌ جهادکشاورزی استان و سازمان صمت توسط عاملین فروش در تبریز، سایر شهرستان‌های استان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به توزیع مرغ منجمد از یکم آبان ماه خواهد کرد.

صدیقیان افزود: قیمت مرغ‌های توزیعی این اداره کل از قرار هر کیلوگرم در درب سردخانه 14 هزار تومان بوده که به مبلغ 15 هزار تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز