خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبرداد:

تدوین برنامه تحول در فضای مجازی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۲۷۹

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: تدوین برنامه تحول فضای مجازی استان که در شورای فرهنگ عمومی استان قزوین به تصویب رسیده، در دستور کار کارگروه فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت:کار اصلی شورا فضای مجازی تدوین یک برنامه تحول اساسی فعالیت‌های فضای مجازی در استان قزوین است که این کار را از طریق ۴ کارگروه رصد و پایش فضای مجازی، حمایت و پشتیبانی از فعالان فضای مجازی، آموزش و پژوهش و تولید محتوا انجام خواهد داد.

وی افزود: حوزه رصد و پایش که در این حوزه بحث نظارت، شناسایی و ارزیابی فعالان فضای مجازی ضروری است.

اسماعیلی اظهار کرد: حوزه هدایت حمایت و پشتیبانی که در این حوزه باید از فعالان فضای مجازی، کسب و کار‌های اینترنتی حمایت‌های جدی صورت پذیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: حوزه تولید محتوا که در این زمینه باز آفرینی و تبیین نقش ها، ظرفیت شناسی، جریان شناسی و جریان سازی، آینده نگری و برنامه ریزی در فضای مجازی از اهمیت زیادی برخوردار است که در این راستا تدوین یک برنامه جامع و تحولی ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: شبکه سازی فعالان فضای مجازی به منظور جریان سازی تولید محتوا، ساماندهی کسب و کار‌های اینترنتی، صیانت و ارتقای زیست بوم فرهنگی ایرانی _ اسلامی در فضای مجازی استان، خانواده توانمند و متعالی با بهره گیری از فضای مجازی و متناسب سازی مناسبات فرهنگی در فضای مجازی و آموزش‌های کاربردی از ضروریات برنامه تحول در فضای مجازی استان است.

وی افزود: کارگروه فضای مجازی استان باید بر اساس یک مدل و الگوی مشخص نسبت به طراحی این برنامه تحول اقدام و در قالب یک برنامه جامع در مقاطع زمانی ۲ ساله و ۴ ساله ارائه کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز