خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار سمنان مطرح کرد:

پیشرفت 21 درصدی قطعه اول جاده دامغان - معلمان/ کوتاهی پیمانکار قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۲۳۱

معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به مشکلات پروژه دامغان - معلمان از رسیدگی کمبودهای موجود خبر داد و گفت: قطعه اول این پروژه در حال حاضر با پیشرفت ۲۱ درصدی و قطعه دوم نیز با پیشرفت حدود ۳۰ درصدی در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان روز چهارشنبه ۲۹مهرماه در بازدید از کارگاه عمرانی ساخت قطعه دوم محور دامغان- معلمان، گفت: محور دامغان- معلمان به دلیل اینکه مسیر ارتباطی چند استان است، تردد بسیار بالایی در این‌مسیر صورت می گیرد که با اتفاقات و تصادفات ناگواری همراه است که به همین واسطه تسریع در اجرای پروژه بسیار حائز اهمیت بوده و نیاز است تا توجه جدی به رسیدگی و رفع مشکلات پیرامون این طرح صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تردد روستائیان جنوب شهرستان دامغان از این‌ مسیر اشاره داشت و بر لزوم تسریع در ایمن سازی و بهره برداری از قطعه های در حال آماده سازی این مسیر تاکید کرد.
 
فخری با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث این محور در سه قطعه توسط پیمانکاران در حال اجراست، تصریح کرد: قطعه های اول و دوم در دو مسافت ۵۵ کیلومتری در حال ساخت است که هر کدام به ترتیب ۶۴ و ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار دارند.
 
وی اظهار داشت: مجری و پیمانکار طرح نیاز است تا علاوه بر ایجاد ارتباطات و پیگیری‌های کشوری برای پیشبرد اهداف طرح، در راستای هم‌افزایی و تسریع در روند اجرایی پروژه، همکاری ویژه‌ای با مسئولان شهرستان و استان نیز داشته باشند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پایان با بیان اینکه کوتاهی در اجرای این طرح و پیشبرد اهداف آن توسط مجری و پیمانکاران قابل قبول نیست و نیاز به تلاش، پیگیری و عزم جدی تر دارد، گفت: مسائل و مشکلات پیش روی پروژه توسط پیمانکار، مجری طرح و مسئولین متولی امر بررسی و احصاء شود و در کمترین زمان‌ممکن به منظور رفع مشکلات و تسریع در روند اجرای پروژه، ارائه شود.
 
فخری اضافه کرد : پس از انجام اقدامات مورد نیاز از سوی پیمانکار و فرمانداری مسائل مرتبط با حوزه استان مورد پیگیری و موارد کشوری نیز ضمن پیگیری به مرکز ارسال می شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز