خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خواستار شد:

ضرورت افزایش نظارت بر نحوه عرضه کالا در بازار سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۱۷۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: باید نظارت برنحوه عرضه کالا در بازار به منظور جلوگیری از گران فروشی و حفظ ثبات قیمت افزایش یابد.

به گزارش ایلنا از سمنان ، علیرضا شریفی‌نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در جلسه توزیع نهاده های دامی با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران استان در محل سالن اجتماعات یادگار امام (ره) استانداری سمنان ابراز داشت: اکنون کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی در بازار موجود است و ضرورت دارد تمام نهادهای اجرایی و دستگاه های انتظامی و قضائی برای حفظ آرامش بازار نظارت‌ها را بیش از پیش افزایش دهند.

وی با بیان اینکه معیشت مردم مقوله مهمی است که در شرایط فعلی با مشکلات زیادی مواجه شده است، افزود: تلاش مضاعف، برنامه‌ریزی‌های کارشناسی و افزایش نظارت، لازمه رسیدگی و رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم است.

وی با اشاره به تشکیل پلیس امنیت در استان سمنان، تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی در این برهه از زمان نقشی مهم در مقابله با جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و حفظ آرامش بازار دارد.

شریفی‌نژاد اضافه کرد: توجه به بخش تولید و حمایت از تولید کننده در کنار توجه به عرضه کالا و حفظ آرامش بازار مورد توجه قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه چرخه تولید مرغ و تخم مرغ در استان سمنان به منظور رفع مشکلات باید مورد بازبینی قرار گیرد، تاکید کرد : درحوزه تولید دام و طیور هر هفته باید آخرین وضعیت بازار استان سمنان در طی گزارشی به استانداری اعلام شود و انتظار می‌رود مشکلاتی که صورت‌جلسه می‌شود در اسرع وقت رسیدگی گردیده و جلسه بعد تکرار نشود.

وی اضافه کرد: حل مشکل تولید و توزیع مرغ گرم برای مصرف کنندگان باید در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار بگیرد.

شریفی‌نژاد یادآور شد: استان سمنان مهد تولید مرغ در کشور محسوب شده و نباید نسبت به سایر استان‌ها گرانتر به فروش برسد و باید قیمت مرغ در استان سمنان با قیمت کشوری فاصله معنی داری داشته باشد.

وی عملکرد سازمان جهادکشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در زمینه بازدید‌های میدانی و راستی آزمایی‌ها برای حفظ آرامش بازار را مناسب ارزیابی کرد و افزود: در شرایط فعلی باید اقدامات برای حفظ آرامش بازار افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: همکاری ، همراهی و کاهش فاصله بین دستگاه‌های مرتبط و اتحادیه‌ها لازمه تسریع در گزارش مشکلات و تسهیل رفع موانع است.

وی خاطرنشان کرد: حل مسائل و مشکلات نباید منوط به برگزاری جلسات باشد و باید رفع مشکلات با کاهش نامه نگاری و کاغذ بازی اداری و حتی با ارسال یک‌پیامک در دستور کار قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز