خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت:

پذیرای نقد و پیشنهادات صاحب نظران عرصه اقتصادی و اجتماعی هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۹۲۰

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه از نقد سازنده استقبال می کنیم، افزود: با آغوش باز پذیرای نظرات و پیشنهادات فعالان اجتماعی و اقتصادی در راستای رشد و رونق اقتصاد شهرستان به ویژه در بخش گردشگری هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در نشست با بنیامین رضایی جهانگرد و فعال عرصه گردشگری با بیان اینکه استان گیلان و شهرستان رشت به لحاظ دارا بودن جاذبه‌های متنوع گردشگری از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: متاسفانه به دلایل گوناگون تاکنون از این ظرفیت ها به درستی استفاده نشده است و در این زمینه نیازمند برنامه ریزی و کار بسیاری هستیم.

وی با بیان اینکه در صورت استفاده صحیح از ظرفیت های گردشگری می‌توان موجبات ایجاد اشتغال و درآمد پایدار را فراهم کرد، اظهار داشت: استفاده از تجارب سایر کشورها در این زمینه و بهره گیری از نظرات خبرگان عرصه گردشگری می تواند در این مسیر بسیار کارگشا باشد.
 
فرماندار رشت با تقدیر از نقد سازنده آقای رضایی در خصوص برداشت های غیر اصولی از رودخانه سپیدرود، گفت: از نقد سازنده فعالان اجتماعی و راهکارهای آنان جهت توسعه و پیشرفت شهرستان با آغوش باز استقبال می کنیم.
 
بنیامین رضایی نیز در این دیدار با تشریح تجارب خود در سفر به بیش از 55 کشور دنیا، گفت: استان گیلان و شهرستان رشت دارای مزیت‌های فوق العاده ای در زمینه گردشگری است که در صورت استفاده بهینه از این فرصت ها، می‌تواند زمینه توسعه و رونق اقتصادی این استان و شهرستان را فراهم آورد.
 
در پایان این نشست فرماندار رشت از تلاش‌ها و زحمات این فعال عرصه گردشگری با اهدای لوح تقدیر و تندیس بومگردی گیلان تقدیر کرد.
 
گفتنی است بنیامین رضایی از فعالان عرصه گردشگری و شبکه های اجتماعی است که تاکنون به بیش از 55 کشور دنیا سفر کرده است. وی در سال گذشته با خودروی ایرانی خویش توانست ضمن سفر به ۲۲ کشور اروپایی و بیش از ۱۰۰ شهر اروپا، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این کشورها به اهتزاز در آورد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز