خبرگزاری کار ایران

در بلوار نبرد تهران رخ داد؛

انفجار مخزن بخار خشکشویی حادثه آفرید / مصدومیت کارگر ۶۰ ساله

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۷۲۲

بروز نقص در مخزن بخار دستگاه خشکشویی، مصدومیت کارگر ۶۰ ساله را درپی داشت.

به گزارش ایلنا، در پی تماس همسایگان یک مغازه‌ خشکشویی در بلوار نبرد، نرسیده به ائمه اطهار مبنی بر شنیدن صدای انفجار از داخل مغازه خشکشویی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه ۴۸ را به صدا درآورد و نیرو‌های عملیات به همراه تیم نجات ۱۱ عازم محل حادثه شدند.

کاووس فرضعلی زاده رئیس ایستگاه ۴۸ که به همراه نیرو در محل حاضر شده بود، گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد مخزن بخار مغازه خشکشویی به دلیل نقص پیش آمده دچار ترکیدگی شده بود.

وی ادامه داد: این حادثه ضمن سوزاندن کارگر حدود ۶۰ ساله درحال کار با بخار آب؛ منجر به آتش سوزی در داخل مغازه نیز شده بود.

فرضعلی زاده تصریح کرد: نیرو‌های عملیات ضمن قطع برق و گاز مغازه با کشیدن یک رشته لوله آب وارد مغازه شدند و با توجه به خروج شخص مصدوم قبل از رسیدن نیرو‌های عملیات به خاموش کردن آتش مشغول شدند.

وی افزود: پس از درخواست عوامل اورژانس برای انتقال مصدوم به مرکز درمانی و حاضر شدن ایشان، مصدوم تحویل تیم پزشکی شد و شعله داخل مغازه نیز که منجر به سوختن البسه مشتریان شده بود، خاموش شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز