خبرگزاری کار ایران

در تهران رخ داد؛

گودبرداری غیراصولی، آوار شد / ریزش دیوار خانه قدیمی و بروز خسارت مالی

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۷۲۰

ریزش دیوار منزل مسکونی قدیمی در کنار زمین گودبرداری شده در بزرگراه امام علی (ع)، خسارت مالی بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران پس از دریافت خبر آوارشدن ساختمان مسکونی قدیمی که در کنار محل گودبرداری شده قرار داشت، ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه آتش نشانان ایستگاه ۳، ۹۹ و گروه امداد و نجات ۹ را به محل حادثه در بزرگراه امام علی (ع)، بالاتر از بزرگراه محلاتی، اعزام کرد.

سید مصطفی جعفری رئیس ایستگاه ۳ آتش نشانی در این باره اظهار داشت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد در یک قطعه زمین به وسعت تقریبی ۲۵۰ متر مربع به عمق تقریبی ۸ متر گودبرداری انجام شده بود.

وی ادامه داد: در ضلع غربی محل گودبرداری شده، یک ساختمان ۳ طبقه مسکونی قدیمی وجود داشت که به دلیل قدمت بالا و سست بودن دیواره‌ها به طور کامل تخریب شده و به داخل محل گودبرداری ساختمان مجاور ریزش کرده بود.

وی افزود: نیرو‌های آتش‌نشانی بلافاصله پس از کشیدن نوار احتیاط و ایمن سازی محل، دستور تخلیه ساختمان‌های مجاور را صادر و بر خارج شدن ساکنان نظارت کردند.

جعفری خاطرنشان کرد: با تایید عوامل شهرداری که در محل حادثه حضور داشتند مشخص شد که با توجه به قدیمی بودن این ساختمان مالک آن مدتی قبل ساختمان را به طور کامل تخلیه کرده و اقدام به اخذ مجوز برای تخریب و نوسازی آن از سوی شهرداری کرده و این ساختمان خالی از سکنه بود.

وی بیان کرد: آتش نشانان پس از درخواست عوامل برق و گاز بی درنگ اقدام به ایمن سازی اولیه محل کرده و از ادامه کار کارگران در محل حادثه جلوگیری کردند و بعد از سپردن محل حادثه به عوامل عوامل شهرداری و نیز ارائه تذکرات ایمنی لازم به عملیات خود پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز