خبرگزاری کار ایران

فرماندار پارس‌آباد:

نظارت‌ بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید شود/ احتمال آغاز پیک جدید کرونا همزمان با تغییرات فصلی در پارس‌آباد

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۷۰۵

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: همزمان با تغییرات فصلی احتمال آغاز پیک جدید کرونا در شهرستان وجود دارد لذا باید نظارت‌ بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید شود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم امامی فرماندار و رئیس ستاد کرونایی شهرستان پارس‌آباد عنوان کرد: تغییرات فصلی و آمارهای رسیده از کشورهای همسایه مبنی بر مشاهده آنفولانزای فوق حاد پرندگان و احتمال بروز آنفولانزای فصلی و بیماری‌های ویروسی کرونا این ایام شرایط را حساس‌تر کرده است.

وی افزود: متاسفانه در روز‌های اخیر تعداد موارد بستری بخش کرونای بیمارستان شهدا سیر صعودی به خود گرفته و این مسئله بسیار نگران کننده است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد استان اردبیل شرایط فصل کاری منطقه و جابجایی‌های نیروهای کارگری و تجارت  غیر بومی در شهرستان و کوچ عشایر و عدم رعایت شایسته پروتکل های بهداشتی در برخی از مراکز خدمات‌رسان همچون مرکز تعویض پلاک و داروخانه‌ها و مطب های پزشکی را نگران کننده دانست و بر تشدید نظارت ها و احیای غربالگری ها تاکید کرد.

امامی از رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عزاداران در ماه محرم و صفر قدردانی کرد و گفت:  با پایان ماه صفر، برنامه‌ریزی مردم برای عروسی‌ها آغاز شده لذا چالش جدیدی پیش‌رو خواهد بود که باید آموزش و اطلاع رسانی های لازم برای پرهیز از تجمعات انجام شود.

وی مهار کرونا را نیازمند مشارکت عمومی دانست و بیان کرد: در صورت عدم رعایت و ورود به شرایط قرمز کرونایی در شهرستان، مجبور به اعمال محدودیت‌های قانونی شدیدتر شده و با خسارت‌های سنگین برای کسبه و بازاریان و فعالان اقتصادی و اجتماعی رو به رو خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز