خبرگزاری کار ایران

فرماندار مشگین‌شهر:

امنیت پایدار مرهون تلاش‌های پرسنل نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۶۹۰

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: امنیت پایدار مرهون تلاش‌های شبانه روزی فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر صمدی در مراسمی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، عنوان کرد: امنیت پایدار حاکم در جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌های شبانه روزی فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی است.

فرماندار شهرستان مشگین‌‌شهر استان اردبیل اظهار کرد: استقرار امنیت، آرامش و نظم در سطح جامعه تا نقاط صفر مرزی بر اساس قانون برعهده نیروی انتظامی است و مردم و مسئولان همیشه قدردان نعمت امنیت در جامعه هستند.

در ادامه ‌این مراسم سرهنگ کیوان زرین کلاه نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در جامعه در کنار سایر نیروهای نظامی هم در مرزهای کشور و هم در سطح شهرها و روستاها حضور فعال و مستمری دارد و‌در این راه از هیچ‌کوششی فرو گذار نخواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی مشگین‌شهر اذعان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا مردم هر چه بیشتر با تلاش و کوشش فرزحمات فرزندان خودزندان خود در نیروی انتظامی هر چه بیشتر آشنا شوند و ما همواره در کنار مردم هستیم و جهت آرامش مردم از تلاش بی وقفه دست بر نخواهیم داشت.

در این مراسم یگان‌های حاضر در پادگان شهید بیگلری ضمن ادای احترام به مقام شهدای انتظامی به اجرای برنامه های رزمی و فرهنگی پرداختند و از پرسنل نمونه نیروی انتظامی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز