خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان خبرداد:

کسب رتبه دوم کشور در آموزش به مددجویان کمیته امداد استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۴۶۱

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین گفت: این دستگاه در نیمه نخست امسال با ارائه آموزش مهارت‌های کسب و کار به سه هزار و ۸۴۰ نفر، رتبه دوم کشور در آموزش به مددجویان در زمینه اشتغال را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سید مرتضی دهقانی با اعلام این خبر گفت: یکی از رویکردهای جدی و اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال زایی و توانمندسازی مددجویان است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین اظهار کرد: آموزش های مهارتی که به مددجویان خود ارائه می کنیم آنان را توانمند ساخته و آماده ورود به بازار کار می‌کند و تحقق این مهم منوط به شناسایی توانایی مددجویان و آموزش های مهارت آموزی برای اشتغال متناسب با توانایی ها و استعدادهای نیازمندان است.

این مقام مسئول تصریح کرد: موضوع آموزش در اشتغال زایی تاثیر مهم و بسزایی دارد و آموزش یکی از عوامل موثر در پایداری اشتغال است و بر این اساس اگر مددجو مهارت های مورد نیاز در زمینه فعالیت خود را کسب کرده باشد به راحتی قادر به انجام و پیشبرد اهداف تعیین شده برای کسب توانمندی خواهد بود.

دهقانی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به ضرورت های آموزشی در حوزه اشتغال، برنامه آموزشی خود را با همکاری و هماهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و مراکز معتبر آموزشی اجرا می کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین افزود: در حال حاضر برای اشتغال مددجویان حداکثر ۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود که در صورت اشتغال سایر مددجویان در این طرح اشتغال، به ازای هر مددجو ۵۰ میلیون تومان تسهیلات به کارفرما پرداخت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز