خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری استان:

خسارت 235 میلیارد ریالی کرونا به حوزه حمل ونقل استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۴۰۲

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به آمار خسارت مالی کرونا به زیرمجموعه‌های این سازمان گفت: شیوع این ویروس ۲۳۵ میلیارد ریال به این حوزه ها خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شیما زرآبادی‌پور با اعلام این خبر گفت: در این مدت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک حدود ۸۵ میلیارد ریال تومان خسارت ناشی از کاهش درآمد پارکینگ‌ها و کارت پارک‌ها داشته و در سازمان اتوبوسرانی خسارت کرونا شامل تعطیلی و کاهش ظرفیت ناوگان و  کاهش مسافر به میزان بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار کرد: تاکسیرانی قزوین نیز ۸۲ میلیارد ریال خسارت ناشی از کاهش درآمد صدور پروانه، زیان رانندگان، کاهش درآمد جایگاه‌های سی.ان.جی داشته است و میزان خسارت وارد شده به مرکز کنترل ترافیک نیز  ۱۹ میلیارد ریال بوده که بر اثر ایجاد تاخیر در خرید دوربین‌های مورد نیاز به ثبت رسیده است.

زرآبادی‌پور اظهار کرد: همچنین خسارت وارده از کرونا به سازمان پایانه‌های مسافربری 14 میلیارد ریال است و هم‌اکنون سه هزار و ۶۵۰ دستگاه  تاکسی در قزوین و ۲۲۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی قزوین فعال هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز