خبرگزاری کار ایران

در بازدید از مرکز نگهداری کودکان‌ کار مطرح شد؛

اعلام آمادگی فرماندار جهت پشتیبانی از مرکز نگهداری کودکان خیابانی رشت

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۳۵۷

فرماندار شهرستان رشت در بازدید از مرکز نگهداری کودکان خیابانی استان گیلان، از آمادگی فرمانداری جهت حمایت و پشتیبانی از فعالیت های این مرکز خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در بازدید از مرکز نگهداری کودکان خیابانی استان گیلان با تقدیر از متولیان این مرکز، گفت: این اقدام خیرخواهانه با هیچ کار خیر دیگری قابل قیاس نیست چرا که شما قرار است کودکانی که به لحاظ روحی و اجتماعی آسیب دیده اند را پشتیبانی و برای آینده پرورش دهید.

وی با بیان اینکه هدایت و پرورش انسان‌ها به طور کلی کاری بسیار پیچیده و سخت است، افزود: برطرف کردن آسیب های وارده به این کودکان و آماده سازی آنها برای نقش آفرینی فعال و سازنده در آینده کشور امری بسیار پیچیده و حیاتی است.

فرماندار رشت با اعلام آمادگی جهت حمایت و پشتیبانی از فعالیت های این مرکز، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری ویژه مشکلات این مرکز، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان رشت و استان گیلان باشیم.

در ادامه این نشست حسین احمد دوست از موسسین و اعضای هیات امنای موسسه خیریه حامی شایسته ما، ضمن تشریح عملکرد این مرکز، گفت: مرکز نگهداری کودکان خیابانی رشت به عنوان تنها مرکز کودکان خیابانی استان گیلان محسوب می‌شود که با مشارکت و همکاری موسسه خیریه حامی شایسته ما و اداره  بهزیستی اداره می شود.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی این مرکز از قبیل در اختیار نداشتن فضای مناسب، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و پشتیبانی همه مسئولان ذیربط بتوانیم، این مسیر سخت را با قدرت بیشتری ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز