خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای گیلان:

بازنشستگان اساس و پایه شرکت آبفا هستند/ تاکید بر رفع مشکلات بیمه‎ای و درمانی بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۳۴۹

مدیرعامل آبفای گیلان در دیدار با اعضا کانون بازنشستگان این شرکت گفت: بازنشستگان اساس و پایه شرکت هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان به همراه قائم مقام و معاونین مالی و پشتیبانی و منابع انسانی و تحقیقات در دیدار با اعضاء کانون بازنشستگان آبفای گیلان از تلاش صادقانه این مجموعه برای پیگیری مشکلات بازنشستگان تقدیر کرد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان در بازدید از کانون بازنشستگان این شرکت و دیدار با اعضاء این کانون، ضمن تشکر از زحمات و پیگیری این عزیزان برای ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان، تلاش آنان را مقدس و قابل تقدیر دانست.

وی با تأکید بر اینکه همکاران بازنشسته نیاز به حمایت بیشتری جهت رفع مشکلات بیمه دارند، تصریح کرد: اعضاء هیأت مدیره شرکت در تلاش است، بازنشستگان که اساس و پایه شرکت هستند، با مشکلات درمانی مواجه نباشند و در قرارداد بیمه شرکت این امر مشهود است.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه پیشرفت شرکت مرهون تلاش بازنشستگان است و شرکت براساس کار و تلاش شبانه روزی این عزیزان بنا شده است افزود: باید از این تجربیات بهره برد.

سپس راستگو مدیرعامل کانون بازنشستگان شرکت آبفای گیلان، ضمن تشکر از توجه ویژه مدیرعامل شرکت به بازنشستگان، خواستار ایجاد تسهیلات رفاهی و برنامه‌های تفریحی و زیارتی برای این عزیزان شد.

در این دیدار صمیمانه مدیرعامل آبفای گیلان با دریافت نظرات و پیشنهادات اعضاء کانون، بر رفع مشکلات موجود در این حوزه تأکید کرد.

گفتنی است کانون بازنشستگان شرکت آبفای گیلان در سال ۱۳۸۷ تأسیس و هم اکنون پس از یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، بیش از ۱۰۰۰ نفر عضو این کانون هستند که هیأت مدیره آن متشکل از ۵ نفر بوده و پیگیر امور مربوط به خدمات بیمه‌ای، رفاهی و…بازنشستگان شرکت آبفای گیلان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز