خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تبریز در آستانه پیوستن به شبکه شهرهای خلاق جهان

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۳۴۷

پیوستن به شبکه شهرهای خلاق جهان فرصتی تازه برای شهر تبریز است تا از تجربه های جهانی در این زمینه بهره بگیریم و داشته های خود را به جهانیان معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، یکی از پروژه هایی که چند سالی است در یونسکو مورد استقبال قرار گرفته، پیوستن به شبکه شهرهای خلاق و یادگیرنده است. شهرهای اندکی در جهان هستند که موفق می شوند پرونده‌های کاملی را در این رابطه ارائه دهند و زیرساخت های خود را به حدی ارتقا دهند که به عنوان شهر خلاق جهانی شناخته شوند.

مسئول کمیته و پیگیری و ثبت شهر تبریز در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: این شهرها می توانند داشته های خود را بهتر معرفی کرده و با این اتفاق شاهد رونق گردشگری و رونق اقتصادی،توانمندسازی در شکوفایی بخش های مختلف اقتصادی، جذب بنگاه‌های اقتصادی نوظهور و استفاده از تجربیات جهانی و انتقال تجربیات خود به دیگر کشورها باشیم که در نتیجه شهر تبریز می‌تواند از لحاظ اقتصادی در مسیر توسعه پایدار قدم بردارد.

هادی پاشاچینی ادامه داد: بر این اعتقاد هستیم که این پیشرفت‌ها در طولانی مدت می‌توانند با همکاری مراجع بین‌المللی کامل شوند که نتیجه این همکاری‌ها راه را برای پیشرفت هر چه بیشتر و بهتر و نیز شناخته شدن شهر تبریز نزد کشورهای مختلف هموار کند.

وی افزود: تبریز حرف های ناگفته بسیاری در عرصه های مختلف دارد از جمله قابلیت جهانی شدن که این امر با ثبت شهر تبریز به عنوان شهر خلاق در یونسکو محقق خواهد شد. باید با همراهی شهروندان عزیز شهر تبریز این اتفاق مهم را رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز