خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد خبر داد:

مدافعین امنیت در کنار مدافعین سلامت هستند/ ابتلای ٢٩ نفر از پرسنل ناجا در گناباد به ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۳۲۱

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد با بیان اینکه مدافعین امنیت در کنار مدافعین سلامت هستند، از ابتلای ٢٩ نفر از سبز پوشان و حافظان امنیت در این شهرستان به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، سرهنگ قربانعلی قربانی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: شعار امسال هفته نیرو انتظامی"با هم برای امنیت و سلامت  نام دارد" و این شعار نشانه این است که مدافعین امنیت در کنار مدافعین سلامت از دو نعمت بزرگ امنیت و سلامت پاسداری می کنند و پا به پای هم در راستای حفظ امنیت و ارتقای سلامت در تلاشند.

وی ادامه داد : همانطور که از بدو شروع ویروس کرونا مدافعین امنیت در کنار مدافعین سلامت بوده و پیرو دستورات ستاد مبارزه با ویروس کرونا خواهند بود و شعار امسال نیروی انتظامی بر گرفته از این است که نیروی انتظامی در تمام کشور اعم در امنیت و سلامت دخیل است.

فرمانده انتظامی گناباد ضمن تشریح خدمات نیروی انتظامی در حوزه مقابله با قاچاق طی یکسال گذشته گفت: 21 درصد افزایش کشف مواد مخدر در گناباد و کشف حدود 2 تن و 900 کیلو گرم مواد مخدر ، حدود 56 درصد افزایش کشف کالای قاچاق ،حدود 123در صد افزایش کشف سلاح ، 14 درصد افزایش کشف مشروبات الکلی ، 13 در صد افزایش کشف جرایم سایبری که حدود 92 درصد پرونده های تشکیل شده در مورد جرایم سایبری مربوط به نشر اکاذیب و کلاه برداری بوده ،37  در صد افزایش کشف سرقت،  23 درصد حوزه معافیت‌های تحصیلی، 16درصد حوزه صدور معافیت های کفالت ، 12درصد حوزه گواهی عدم سوء پیشینه، کاهش 23 درصد در بحث صدور گذر نامه ، که این کاهش بعلت بحث ویروس کرونا بوده ، 6 درصد افزایش در حوزه صدور پروانه کسب ، 23 درصد افزایش در حوزه صدور گواهی نامه ، 6 درصد افزایش در حوزه صدور پلاک گذاری ، 11 هزار و 10مورد تماس در حوزه امداد خواهی که 70 درصد افزایش داشته است .

وی افزود : شهرستان گناباد در بحث نزاع های فردی رتبه اول، اختلافات خانوادگی رتبه دوم و تصادفات رتبه سوم را دارد که بحث نزاع فردی به مراتب بیشتر از نزاع های دسته جمعی بوده و بحث نزاع های فردی 9 درصد افزایش داشته و نزاع های دسته جمعی نسبت به سال گذشته 55 درصد کاهش یافته است.

قربانی در بحث تصادفات گفت: 12 درصد کاهش تصادف داشته ایم که نسبت به سال گذشته متوفیان تصادفات درون شهری 75 در صد کاهش یافته و متوفیان تصادفات برون شهری 18درصد، مجروحین تصادفات درون شهری 29 درصد و مجروحات تصادفات برون شهری 39 درصد کاهش داشته است .

قربانی تصریح کرد: 78 درصد از جرایم سرقت های کشف شده و اقدامات پلیس فتا در شهرستان گناباد اعم از 910 سایت فیلتر شده در فضای مجازی بوده است .

وی در ادامه گفت: 29 نفر از سبز پوشان نیروی انتظامی در شهرستان گناباد به ویروس کرونا مبتلا شده اند که با تمام توان در جهت ایجاد آرامش و امنیت شهروندان می کوشند.

 فرمانده انتظامی گناباد ضمن تشکر از اصحاب رسانه گفت: بخش عمده ای از بحث کاهش آسیب های اجتماعی برعهده رسانه است. نقشی که رسانه امروز در جامعه دارد نقش مهمی است در حقیقت رسانه پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت است و می توان گفت رسانه و خبرنگار چشم تیز بین جامعه است. 

وی افزود: رسانه در بحث اطلاع رسانی هیچ محدودیتی ندارد اما انعکاس خبرهایی که موجب نا امیدی در جامعه و مردم میشود منتشر نکند یا هم که در هنگام نشر از طریقه نگارشی بهتری استفاده شود که موجبات ناامیدی و سو استفاده یک عده را فراهم نسازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز