خبرگزاری کار ایران

راه اندازی کلینیک تنفسی در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۲۹۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی کلینیک تنفسی یاسوج خبر داد و گفت: فعالیت این کلینیک ۱۶ ساعته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز یزدان‌پناه در ستاد استانی کرونا اظهار داشت: کلینیک تنفسی به صورت 16 ساعته راه اندازی شده و 30 پرستار به کادر مقابله با کرونا و همچنین 24 تخت بیمارستانی دیگر به تخت‌های بیمارستانی کرونا اضافه شده است.

 وی عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون 97 هزار مراجعه سرپایی به مراکز درمانی استان بوده، که از این تعداد بیش از 6 هزار و 800 مورد بستری شده‌اند.

یزدان‌پناه افزود: در 24 ساعت گذشته 46 بیمار بستری و 48 بیمار ترخیص شده‌اند و هم اکنون کل بیماران بستری در بیمارستان‌های کرونایی استان 314 نفر است، که 140 مورد کرونای قطعی و 21 بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

یزدان‌پناه در ادامه بیان کرد: کل موارد مثبت کرونایی در استان از ابتدا تاکنون یازده هزار و 356 نفر بوده، که از این تعداد دو هزار و 206 بیمار بستری شده، و تقریباً 20 درصد از بیماران مثبت نیاز به بستری دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خاطر نشان کرد: تعداد بهبود یافتگان نه هزار و 500 مورد است و همچنان شاخص مثبت بودن نمونه‌ها دو برابر میانگین کشوری است.

وی افزود: میزان بروز بیماری دوبرابر و نیم میزان کشوری است و تعداد فوتی‌های کرونا از ابتدا تاکنون 180 نفر است، که از این تعداد 159 نفر دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز