خبرگزاری کار ایران

مهلت یک‌ماهه به نانوایی‌های بندرعباس برای استفاده از گاز شهری/ پلمب نانوایی های متخلف

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۲۸۰

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: نانوایان مستقر در محلات یک ماه فرصت دارند تا نسبت به خرید و نصب انشعاب گاز اقدام کنند.

 به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین باباخانی در جلسه کارگروه گندم و آرد شهرستان با اشاره به  گزارش رئیس اداره گاز شهرستان در خصوص آخرین وضعیت گازکشی محلات شهر بندرعباس، گفت: بیش از ٢٠ درصد شهر بندرعباس به طور کامل گاز کشی شده و آماده بهره برداری و مابقی نیز در حال اجرا است.

وی افزود: ضرورت دارد در محلاتی که اجرای کامل گازکشی انجام شده شهروندان به خصوص اصناف و واحدهای تجاری نسبت به دریافت و خرید انشعاب و استفاده از این ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند.

باباخانی اضافه کرد: محلات شهرک توانیر،گلشهرجنوبی تا خیابان صمدو،مسکن مهر پیامبر اعظم، شهرک نبوت، الهیه شمالی،شهرک فجر،شهرک طلاییه تا شهرک امام رضا،الهیه جنوبی،شهرک توحید، بهشت بندر، زعفرانیه، شرق بلوار دانشگاه، چهار راه پگاه، کوی نواب، داماهی بطور کامل گاز کشی و آماده بهره برداری است.

 معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس تصریح کرد: نانوایان مستقر در این محلات یک ماه فرصت دارند تا نسبت به خرید و نصب انشعاب گاز اقدام کنند و در صورت عدم اقدام سهمیه سوخت آنان قطع می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گزارش‌های دریافتی و بازدید های صورت گرفته جهت برخورد با کم فروشی و گرانفروشی بازرسی و نظارت بر نانوائی ها تشدید و با هرگونه تخلفات صنفی نانوایی ها برخورد جدی می شود که در این زمینه بیش از ٢٠ واحد نانوایی بدلیل عدم رعایت دستوراعمل های بهداشتی و کم فروشی ظرف یک هفته گذشته پلمپ و تعداد ٥٠  پرونده نیز بدلیل تخلفات صنفی توسط بازرسین صمت تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 باباخانی با اشاره به گزارش اداره تعاون روستایی و جهاد کشاورزی در خصوص شروع فصل کشت و حضور کارگران فصلی در روستاهها و افزایش جمعیت بر ضرورت تامین آرد فوق العاده جهت تامین کسری آرد مورد نیاز  روستاها تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز