خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نظام پرستاری مطرح کرد:

خبرهای خوش برای پرستاران/ استخدام بیش از ۱۰ هزار کادر درمانی/ پرداخت فوق العاده پرستاران بزودی

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۱۹۸

رئیس سازمان نظام پرستاری از استخدام بیش از ۱۰ هزار کادر درمانی با اولویت جذب نیرو‌های شرکتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، غضنفر میرزابیگی با اعلام این خبر گفت: در یکی دو ماه آینده برای جذب بیش از ۱۰ هزار کادر درمانی آزمون استخدامی برگزار خواهد شد که ۵۰ درصد آنها پرستاران هستند و اولویت با نیرو‌های شرکتی است.

میرزابیگی افزود: در جلسه‌ای که امروز با وزیر تعاون داشتیم، مقرر شد برای پرستاران بخش خصوصی، تامین اجتماعی و بخش دولتی که با قرارداد‌های غیر دولتی کار می‌کنند، قانون بهره وری اجرا شود که با اجرای این قانون از مزایای افزایش حقوق و تعطیلی بهره‌مند خواهند شد.

رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به اینکه تاکنون ۵۲ نفر از پرستاران شهید راه سلامت شده اند، افزود: تاکنون ۳۱ هزار پرستار مبتلا به کرونا شده که از این تعداد ۲۵ هزار نفر درمان شده و به کار بازگشتند و حدود شش هزار نفر همچنان برای درمان در منزل هستند.

میرزابیگی در پایان گریزی هم به فوق العاده ویژه کادر درمان زد و افزود: پرستاران به دنبال حق کرونا نیستند و حق معمولی خودشان را می‌خواهند که اجرای فوق العاده ویژه کادر درمان آنها را به حق شان خواهد رساند و با رایزنی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه و معاونت توسعه وزارت بهداشت شده است، دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز