خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد:

تقدیر شهردار شیراز از فرماندهی انتظامی فارس

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۱۸۳

شهردار شیراز و جمعی از معاونان و مدیران شهری به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سرتیپ دوم پاسدار حبیبی دیدار و با اهدای لوحی از خدمات ایشان به شهر و شهروندان تجلیل کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور در این بازدید ضمن تقدیر از پشتیبانی و حمایت نیروی انتظامی از مجموعه مدیریت شهری گفت: تعامل و همکاری بسیار مناسبی بین نیروی انتظامی و شهرداری برقرار و این تعامل در راستای خدمتگزاری به شهر و شهروندان و به نفع آنها است.

وی سرتیپ دوم پاسدار رهام بخش حبیبی را فردی توصیف کرد که همیشه در بزنگاه ها و مواقع ضروری حضور موثری دارد و افزود: مجموعه نیروی انتظامی در مسائل عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و ... همراه و همگام شهرداری است.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: امیدوارم نیروی انتظامی همواره در شیراز و استان فارس موفق و سربلند باشد.

سرتیپ دوم پاسدار رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس نیز در این جلسه گفت: نگاه ما به مجموعه شهرداری به عنوان همه کاره شهر است و به نظر من باید همگی تابع سیاستهای ابلاغی راهبردی و تکنیکی شهردار باشند تا شهر با مدیریت واحد به سامان برسد.

فرمانده نیروی انتظامی فارس تاکید کرد: پشتیبان اقدامات شهرداری شیراز هستیم.

وی با اشاره به فرهنگ غنی شهر شیراز افزود: ضروری است اقداماتی در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی با همکاری دو حوزه انجام دهیم تا این فرهنگ غنی را اعتلا بخشیم.

سرتیپ دوم پاسدار حبیبی اضافه کرد: با همکاری معاونت فرهنگی و روابط عمومی شهرداری شیراز راهکارهایی برای افزایش ارتباط با مردم و و اطلاع رسانی به آنها انجام دهیم تا آرامش جامعه با کسب اطلاعات صحیح حفظ شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز