خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم هشترود در مجلس:

تجهیز بیمارستان هشترود ضروری است/ جذب پزشک برای درمانگاه بیمارستان در اولویت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۹۶۷

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس خواستار تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) هشترود شد و گفت: تجهیز این بیمارستان با توجه به ارایه خدمات به مردم این ۲ شهرستان و مصدومان‌حوادث رانندگی در اتوبان پیامبر اعظیم (ص) ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود، سید حمزه امینی درحاشیه بازدید از بیمارستان امام حسین  به خبرنگاران گفت: رایزنی با وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این موارد انجام شده و در همین راستا با اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و یک دستگاه آمبولانس ۲ دیفرانسیل موافقت شده و دستور آغاز عملیات مقاوم سازی بیمارستان هشترود با اعتبار سه میلیارد تومان و پانسیون بیمارستان چاراویماق را صادر شده است.

 وی با اشاره به وضعیت کنونی حوزه درمان هشترود به لحاظ ضرورت و اهمیت موضوع، خواستار تسریع در تکمیل و تجهیز  ساختمان جدیدالاحداث درمانگاه تخصصی امام رضا (ع) و نیز پانسیون پزشکان شد.

امینی از خیران و دانشگاه علوم پزشکی استان خواست هرچه زودتر نواقصات درمانگاه تخصصی و جذب پزشک برای درمانگاه را در اولویت قرار دهند.

رییس بیمارستان امام حسین (ع) هشترود نیز خواستار تجهیز این بیمارستان به دستگاه های پشتیبان و همچنین آزمایشگاه آن شد.

سعیده مداحی گفت: متاسفانه برخی دستگاه های آزمایشگاهی این بیمارستان کارایی خود را از دست داده اند.

وی همچنین خواستار خرید و تجهیز  دستگاه لاپاراسکوپی برای این بیمارستان شد و گفت: هزینه این دستگاه یک میلیارد تومان است از این رو از خیران انتظار داریم در این زمینه ورود کنند تا بتوانیم عمل های جراحی را با این دستگاه انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز