خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان زنجان:

بیشتر توان پلیس توسعه توانمندسازی و اشراف در فضای مجازی است

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۹۵۴

فرمانده انتظامی استان زنجان، با تاکید بر اینکه با توجه به جنگ اقتصادی دشمن ، یکی از ضروریات امنیت در جامعه ، امنیت اقتصادی است ، گفت : اکنون بیشتر توان پلیس توسعه توانمندسازی و اشراف در فضای مجازی است .

به گزارش ایلنا از زنجان ، سردار رحیم جهانبخش، در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار هفته ناجا «باهم برای امنیت و سلامت» و با اعلام اینکه مدافعان امنیت همواره در کنار مدافعان سلامت قرار دارند ، گفت : زیر بنای تمام فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی امنیت است .

با تاکید اینکه نقش خانواده ها در حفظ و آرامش جامعه بسیار تاثیر گذار و موثر است ، افزود : پلیس حافظ جان ، مال ، ناموس و آبروی مردم و در کنار مردم است.

وی با اشاره به اینکه اینکه مشروعیت اقتدار پلیس در تعامل و همکاری با نهادها و مردم است تصریح کرد : عامل اصلی تولید امنیت ارزش های اسلامی ، تدین و دین مداری است و ارتقاء امنیت تنها در سایه همدلی و همگرایی در جامعه حاصل می شود .

فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر از تلاش های کادر درمان و مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا تصریح کرد : پلیس استان نیز همانند مردم شریف استان از زمان شیوع ویروس کرونا با اجرای طرح های مختلف ، ضدعفونی معابر ، کنترل ورود و خروج و اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا به مبارزه با این ویروس پرداخته است .

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه برای ارتقاء امنیت و سلامت در جامعه نیازمند همت و بسیج همگانی است ، افزود : با توجه به جنگ اقتصادی دشمن ، یکی از ضروریات امنیت در جامعه ، امنیت اقتصادی است .

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه اکنون بیشتر توان پلیس توسعه توانمندسازی  و اشراف در فضای مجازی است ، بیان داشت : در شرایط کنونی توطئه های دشمنان بیشتر از طریق فضای مجازی و رسانه ای برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی در حوزه مواد مخدر به اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده با رعایت سازوکارهای بهداشتی در سطح استان اشاره کرد و گفت : در چهارماهه نخست امسال هزارو 327 نگهدارنده مواد و 889 معتاد متجاهر دستگیر و تحویل کمپ های بازپروری شد .

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف بیش از یک تن و 200 کیلو گرم انواع مواد مخدر در 6 ماهه سالجاری گفت : بیش از 3 هزار نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد در اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر و ارتقای امنیت اجتماعی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند .

سردار جهانبخش با اشاره به افزایش تماس‌های مردمی با سامانه مرکز فوریت‌های پلیس110 گفت:‌ در نیمه نخست سال جاری 330 هزار نفر از شهروندان زنجانی با تلفن 110 تماس گرفته‌ اند که بیش از 120 هزار مورد از این تماس ها عملیاتی بوده است .

وی افزود : ایجاد آرامش و امنیت در جامعه از اهداف مهم پلیس است و امروز ناجا با اقتدارتر از دیروز بر ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی توجه دارد . خوشبختانه پلیس استان زنجان اعتماد مردم را به خوبی جلب کرده و در این راستا موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

سردار جهانبخش با تاکید بر این که رسانه ها با نقش آفرینی خود می توانند پلیس را در تحقق برنامه های پیشگیرانه یاری کنند، اظهارداشت: قدرت پلیس به پشتوانه حمایت مردم از قانون و پلیس است و امروز در شرایط خوبی از حمایت های مردمی هستیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان امنیت را برآیندی از تعامل و مشارکت همگانی کنشگران اجتماعی و یک تولید اجتماعی خواند و اضافه کرد: امنیت مقوله‌ای است که از طریق مردم و برای مردم ایجاد می‌شود و با گستردگی دامنه مسئولیت‌ها و چالش‌های فراوان پیش روی پلیس از یک‌طرف و وظیفه سنگین برقراری امنیت اجتماعی از طرف دیگر، ضرورت پلیس مقتدر و درعین‌حال مردمی بیش از پیش نمایان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز